Snelheid een 10, verstand een 0

Hij is al wel eens langs geweest, maar wat een vlucht!
Ik zeg
Durf 9
Vlucht 9
Snelheid 10
Controle 3
Verstand 0

Wat zijn jullie scores?

Click. Click. Peace

Ik geef alles behalve de vlucht een 10, jammer dat hij niet mooi landde ;)

Gang is alles

Landing 2
Een kwart backflip, 2,5

A winter without powder isn't a winter!

@Jesper ook het verstand?

Click. Click. Peace

Al was hij beter geland was hij waarschijnlijk met lichtsnelheid door een boom heen geknald.

Click. Click. Peace

Wat een geluk! Als hij op een dergelijke manier een boom geraakt had dan was het niet goed afgelopen…

@Rogier: de luchtweerstand voorkomt gelukkig relativistische snelheden, anders worden de vergelijkingen weer een pak ingewikkelder :-P.

Gebaseerd op de inschatting dat de top van zijn paraboolvlucht zich rond 0:18 voordeed en hij daarna iets meer dan twee seconden nodig had voor zijn touchdown, heeft hij ongeveer twintig hoogtemeters tijd gehad om na te denken hoe diep de krater ging zijn aan een impactsnelheid van iets boven de 60km/h :-).

Wanneer je je net zo goed voelt als Candide Thovex…

Gotta go fast

@Morzel :-) Ik denk dat hij toen helderder nadacht dan toen hij besloot rechtdoor te gaan. :-)

Click. Click. Peace

Als hij goed was geland had hij die bomen natuurlijk ontweken, met zo’n verstand had hij alles al geplanned

Gang is alles

10 punten voor een Darwin Award…

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

10 punten voor een Darwin Award…

Constant op 23 mrt 2016 17:48

Eigenlijk net nul punten voor de D.A. ;) … de steen die hij net met z’n hoofd miste had de score kunnen opdrijven.

10 punten voor een Darwin Award…

Constant op 23 mrt 2016 17:48

Lol. Maar hij voldoet nog niet aan de voorwaarden voor de Darwin awards.

Valt wel mee, als hij met beide benen aan een kant van een boom geland was en daarbij zijn paaseieren onklaar gemaakt had was hij ook in aanmerking gekomen. Er staat minstens 1 gelijksoortige uitzondering op de website vermeld van iemand die zichzelf perongeluk gecastreerd heeft. Het idee is dat sommige mensen de genetische pool verrijken door hun erfelijke materiaal niet door te geven. Je zaakje onklaar maken is theoretisch gezien voldoende ;)

10 punten voor een Darwin Award…

Constant op 23 mrt 2016 17:48

Eigenlijk net nul punten voor de D.A. ;) … de steen die hij net met z’n hoofd miste had de score kunnen opdrijven.

Lars3 op 23 mrt 2016 18:23
Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Valt wel mee, als hij met beide benen aan een kant van een boom geland was en daarbij zijn paaseieren onklaar gemaakt had was hij ook in aanmerking gekomen. Er staat minstens 1 gelijksoortige uitzondering op de website vermeld van iemand die zichzelf perongeluk gecastreerd heeft. Het idee is dat sommige mensen de genetische pool verrijken door hun erfelijke materiaal niet door te geven. Je zaakje onklaar maken is theoretisch gezien voldoende ;)

10 punten voor een Darwin Award…

Constant op 23 mrt 2016 17:48

Eigenlijk net nul punten voor de D.A. ;) … de steen die hij net met z’n hoofd miste had de score kunnen opdrijven.

Lars3 op 23 mrt 2016 18:23
bartus op 23 mrt 2016 19:18

Correct, ik heb castratie technisch gezien ook niet uitgesloten :) .

Zijn we hier écht over de castratie van een mens aan het spreken?

Het punt is duidelijk lijkt me ;-)

Ik ben vooral benieuwd op welk moment deze man dacht, o dit los ik zo wel op door keihard rechtdoor te gaan en dan even een flinke sprong te maken… Of dacht de man wel?

Click. Click. Peace

Het lijkt wel of hij z’n balans verliest met het aanrijden van de schans. Als je de film vertraagt afspeelt zie je de skies een hoop rare dingen doen nog voor het einde van het schansje.

Übung macht den meister!!!

Michael Jordan is jaloers op zijn hangtime maar Eddie the Eagle landde nog beter…

Ik vind het toch jammer dat je geen kreet hoort. Dat had echt beter gekund en dan was het geheel nog indrukwekkender.

Geluk is met de dommen zeggen ze wel eens en dat blijkt maar weer uit dit filmpje.

Het punt is duidelijk lijkt me ;-)

Ik ben vooral benieuwd op welk moment deze man dacht, o dit los ik zo wel op door keihard rechtdoor te gaan en dan even een flinke sprong te maken… Of dacht de man wel?

Rogier op 23 mrt 2016 20:14

Ik zou verwachten dat hij dit denkt:
https://youtu.be/NpYEJx7PkWE

Is deze ook uit een andere camerahoek beschikbaar? :p

[quote]Valt wel mee, als hij met beide benen aan een kant van een boom geland was en daarbij zijn paaseieren onklaar gemaakt had was hij ook in aanmerking gekomen.

Koek koek!

Fijne paasdagen allemaal!

een 10 voor mazzel. De rest zwaar onvoldoende.

Plaats een reactie