Uitschrijven!

Het is werkelijk bizar dat je niet meer van deze site afkomt. De redactie weigert een account te verwijderen, notificaties die je op draden hebt gezet kan je niet meer uitzetten. Ik ben verplicht om alles wat van deze site komt direct naar mijn prullenbak te verplaatsen. Een dergelijk regime zou duidelijk in de algemene voorwaarden moeten staan. Dit is ronduit belachelijk.

Je kunt notificaties via e-mail uitzetten door het vinkje weg te klikken via je instellingen. Door het plaatsen van je reacties op Wintersporters.nl/.be geef je de rechten hierop min of meer uit handen, hetgeen betekent dat deze ook zullen blijven staan. Bovendien zou het een populaire topic volledig onleesbaar maken.

Normaals: Je kunt er voor kiezen om je account (net zoals vele anderen) te laten verstoffen en je notificaties uit te zetten. Als je een terugkomst naar deze site kunt weerstaan, zal je er ook niet meer aan herinnerd worden.

Je kunt ook blind je wachtwoord veranderen en vervolgens uitloggen. Dit heeft ongeveer het zelfde effect als het ‘buitenwerking stellen’ van je account.

…of je blijft elke nacht een nieuwe topic aanmaken en zo solliciteren naar een ban, maar gezien de vriendelijke en behulpzame aard van het overgrote deel medeforumleden, zal je buiten de gebruikelijke spammers, de eerste zijn, mocht zoiets al überhaupt in het hoofd van een @admin zijn opgekomen.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@jerryb: ik ken eigenlijk geen enkel forum waar je je aanwezigheid uit het verleden ongedaan kan maken.

Het hele internet staat vol met (af en toe pijnlijke) herinneringen aan wat we in het verleden uitespookt hebben. Dat is bepaald niet onbekend.

Dus neem een keer je eigen verantwoordelijkheid, neem de tip hierboven ter harte en kap gewoon met iedere keer zeuren, zeiken en fiepen. Je hebt je antwoord al: ‘nee’. En je weet dat het openen van een draadje als deze ongewenst is. Adem in, adem uit… En accepteer.

@JerryB als je het ‘hebt gehad’ met dit forum, waarom post je dan nog, dat begrijp ik niet?
Zoek in je account naar de instellingen om alle notificaties uit te zetten zoals @Sneeuwbaard suggereert en stuur eventueel een mailtje / contacteer de redactie om je account disabelen en kom hier niet meer terug, post niet meer en kijk niet meer om. Nu wakker je telkens weer het vuur aan en sympathie krijg je er volgens mij ook niet door…

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@JerryB voor dit soort problemen bestaat er ook een topic genaamd websitezaken en bugjes
https://www.wintersport.nl/forum/topic/162515?page=17…
Meld het hier en iig de juiste @admin zal het lezen en je antwoorden hoe en wat.

Daarbij wil ik opmerken dat ik meermaals goed bedoelde vragen heb gesteld niet om je af te zeiken maar uit interesse. Maar daar reageer je ook nooit op dus van mijn kant weinig sympathie meer.
Wat ik je wel wil verzoeken is om aan @Rogier je verhaal te doen wat er nu exact gebeurd is bij de piste en wat nu reden is van tegemoet koming van de liftmaatschappij. Zodat er een blog geschreven kan worden waar iedereen wijzer van word. Want hoe je het went of keert je hebt wel een heel goed onderwerp aangesneden waar de meeste het antwoord van willen hebben.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@JerryB Ik heb geen mailtje of directe aanvraag van jou gehad. Verder verwijderen wij de berichten in het topic verantwoordelijkheid niet omdat dit een leerzaam en interessant onderwerp is. Waar goede info tussen staat.

Verder kun je heel makkelijk bij de instellingen in je eigen account de notificaties per email uitzetten. Dan zul je geen last meer hebben van deze notificaties. Zoals @Sneeuwbaard en @Dsvier al heel goed uitleggen.

Mocht je dit graag willen kan ik je account ook op niet-actief zetten. Stuur mij hier even een PM of email op rogier@wintersporters.nl voor.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie