Echt alles kan misgaan, wintersportfails!

In dit filmpje wordt ik heen en weer geslingerd tussen leedvermaak en plaatsvervangende pijn. Want een aantal mensen moeten dit toch lang gevoeld hebben… De mooiste blooper vind ik misschien wel de allerlaatste…

Een tip die uit dit filmpje te halen is, overschat je eigen niveau niet.

Click. Click. Peace

Er zitten inderdaad grappige bloopers bij!
Voor wie er nog meer wil =>


Ik blijf het raar vinden dat ik me prima kan vermaken met een ander zijn leed, het lachen is sterker dan mezelf… :D

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

de allerlaatste is echt wel super grappig, haha. Supercool op zijn ski´s en dan helemaal de verkeerde kant op skiën.

De ‘scorpion’ op 0’46 vind ik het mooist uitgevoerd…

Grappig overigens dat we in het ene topic met FIS regels strooien bij bepaalde skiende kamikazepiloten en in het andere topic lachen en het omschrijven als ‘bloopers’. Die eerste gek skied bijna een kind dood bij de lift, als ik daar stond had die ruzie met mij gehad.

Maar leedvermaak is wel leuk altijd…

🏂

Just awesomeness all around:)

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

00:40…dat is echt geen leedvermaak meer maar pijn die ik nu nog voel!
op een groene vlakke piste waar ik een vriendin wou inhalen zakte ik plotseling weg in niet geprepareerde sneeuw (wat leek op geprepareerde sneeuw!) en landde ik op mijn buik waarbij ik zonzelfde buiging met mijn rug maakte!
Ik dacht dat het me zou verlammen zo ver dat ik mijn rug in de verkeerde kant boog, en dat op een simpele saaie rot groene piste mijn ergste en pijnlijkste val ooit kan ik je zeggen!

@Martin9 Het laten zien van deze beelden zet sommige mensen aan het denken hoop ik. Ik zie het niet als een aanmoediging. En ik denk dat we allemaal erg boos zouden worden (logisch) als een van deze malloten onszelf, partner of nog erger kind omver skiën…

Click. Click. Peace

00:40…dat is echt geen leedvermaak meer maar pijn die ik nu nog voel!
op een groene vlakke piste waar ik een vriendin wou inhalen zakte ik plotseling weg in niet geprepareerde sneeuw (wat leek op geprepareerde sneeuw!) en landde ik op mijn buik waarbij ik zonzelfde buiging met mijn rug maakte!
Ik dacht dat het me zou verlammen zo ver dat ik mijn rug in de verkeerde kant boog, en dat op een simpele saaie rot groene piste mijn ergste en pijnlijkste val ooit kan ik je zeggen!

Freerider op 25 mrt 2016 11:25

Je hebt ervaring met de schorpioen… tsja de ruggetjes van de meeste mensen zijn daar niet echt op ingesteld inderdaad. Gelukkig niets aan overgehouden! Maar deed jij hem net zo mooi als in dit filmpje?
Movie or it didn’t happen! ;-)

🏂

@Rogier ik hoop het ook… al stel ik mij zo voor dat de gemiddelde kamikazepiloot niet van tevoren op internet gaat zoeken naar de mogelijke gevolgen van zijn onkunde. Maar al redden we maar één iemand van dit soort gedrag is het al goed natuurlijk!

🏂

@Martin9 En bloopers waarbij mensen alleen zichzelf in gevaar brengen, daar kan ik wel om lachen. Van mij mogen mensen ook lachen als ik val hoor ;-)

Click. Click. Peace

En gelukkig zijn de meeste nog jong en dus wat buigzamer dan een 50±er. Blijft toch leuk inderdaad lachen om een ander zijn valpartij, maar wel eerst vragen of het goed gaat dan pas lachen.

Kan avonden vullen met dit soort filmpjes (ook als het niet ski gerelateerd is). Gelukkig kan ik in de meeste gevallen ook lachen als ik zelf rare stuntels uithaal :D

Die eerste is natuurlijk als mede skier de meest angstaanjagende, omdat hij zoveel anderen in gevaar brengt. Ik denk dat hier ook wel duidelijk is dat hij zich asociaal gedraagt, maar tegelijkertijd hoop ik ook dat het een les is voor vele behoorlijk gevorderde skiers. Het viel mij vorige week tijdens mij eigen skievakantie op dat toch wel heel erg veel mensen met een bloedgang richting de de skilift skien. Kennelijk als de dood dat ze een stukje moeten prikken. Laten we wel wezen, ook als je gevorderd bent is een foutje snel gemaakt of een ijzig hobbeltje snel gevonden.

Plaats een reactie