Adidas ID2

Beste wintersportliefhebbers,

Ik kom er niet uit en waarschijnlijk is het al een keer gevraagd maar wie o wie kan mij helpen?
Als ik de Adidas ID2 zou kopen op deze site, waar kan ik dan aan andere lenzen met andere categorieën komen voor deze Goggle?
Ik ben wezen zoeken op het internet maar wat ik vind is of onduidelijk of het heeft geen prijsomschrijving. Weet iemand van jullie een goeie site waar ik terecht kan?

Sportieve groet,
Jelmer.

Jelmer

De lenzen zijn naart schijnt dikwijls uitverkocht.
Je kan beter ineens de pro kopen denk ik. Dit is een top bril en het switchen tussen de lenzen duurt letterlijk 2sec.

Kort maar krachtig: Zo goed als niet aan te komen. Zaken die de bril verkopen kunnen ze vaak wel bestellen (als ze daar zin in hebben), maar helaas ontbreekt het dan vaak aan de informatie welke lenzen dat dan precies zijn. Al 3 jaar lang nergens fatsoenlijk lenzen voor 'm id2 pro kunnen vinden. Wat mij betreft een grote misser…

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Probeer eens bij Duyvestijn in Landgraaf, die hebben deze bril liggen.

In Saalbach dit jaar gewoon een ski winkel binnen gestapt waar ze Adidas ski-brillen verkochten.
Daar hadden ze alle type lenzen beschikbaar.

Ik heb de lenzen online besteld via http://www.3s-sonnenbrillen.com/adidas-ersatzglaeser… en ook al eens via baumsport.nl

Wat mij betreft gewoon topbrillen!

Plaats een reactie