Transavia vluchten 2017 zijn te boeken

Voor de snelle beslissers: Transavia heeft sinds kort op hun website de wintervluchten voor komend seizoen beschikbaar.

voorbeeld :
Rotterdam - Innsbruck
vertrek maandag 23/1 - retour zondag 29/1

prijs : Euro 115,00 (inclusief 1koffer - 20 kgs)

Amsterdam - Salzburg heb ik 5-1-16 geboekt om 3 wkn later te vertrekken en toen betaalde ik <100 dus ik zou me niet al teveel haasten. Tenzij je nu al weet op datum X te gaan, maar anders zou ik lekker eerst rustig een datum prikken

TIP als je op je eigen IP adres regelmatig naar de prijzen van een bepaalde vlucht kijkt wordt de prijs verhoogt naar mate je kijkt. Dus als je dan uiteindelijk wil boeken ga dan naar familie of vriend, die daar niet op gekeken heeft en boek daar je ticket scheelt dan een paar tientjes.

Dienten Die Alte schule

@Elly3 dat kan ook eenvoudig thuis hoor door anoniem te surfen. Als je bijv in chrome crtl+shift+n drukt krijg je dus een apart scherm waarin je anoniem surft. En dat kan inderdaad aardig in de prijs schelen.

Born to Ride

@matthias123, dat werkt helaas niet… “anoniem” browsen betekent anoniem voor je actieve browserhistorie niet voor het identificeren op de website. De zoekgeschiedenis is eventueel zelfs nog te achterhalen via de activity log op een pc… zo anoniem is anoniem dus niet. Enige wat wellicht werkt is cookies verwijderen etc.

TIP als je op je eigen IP adres regelmatig naar de prijzen van een bepaalde vlucht kijkt wordt de prijs verhoogt naar mate je kijkt. Dus als je dan uiteindelijk wil boeken ga dan naar familie of vriend, die daar niet op gekeken heeft en boek daar je ticket scheelt dan een paar tientjes.

Elly3 op 22 apr 2016 11:39

Is heel simpel te verhelpen door even je cookie’s te verwijderen. ;)

Ja mannen zo technisch ict onderricht ben ik niet hoor ;) weet niet eens hoe ik cookie’s moet verwijderen.
Heb vorige maand gewoon bij mijn dochter geboekt :D

Dienten Die Alte schule

@Elly3 ik ken wel iemand die je kan helpen bij het verwijderen van de cookie’s

null

don't count the days, make the days count !

@Droopy-d Die heb ik al thuis maar dat schiet niet echt op hij is zeer kieskeurig met zijn koekies ;)

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie