Prijs 2015/2016 ski's

In het kader van ‘Je kan nooit teveel ski’s hebben’, heb ik mijn oog laten vallen op de Blizzard X8’s (181cm 125/81/108-16m. )
Dit om het ‘gat’ te vullen tussen mn korte ‘slalom’ ski’s (Rossignol Radical 9SL 170 124/70/112-13m) en mn wat meer poeder gerichte ski’s (Nordica Hell&Back 185 135/98/125-21m).

Op dit moment, kan ik de Blizzard’s vinden voor 450 euro (http://www.xspo.de/artikel/blizzard-power-8x-2015/16.html…) , en ik ben een beetje in dubio of het nog zin heeft te wachten. Niemand heeft een glazen bol, maar iemand misschien een idee of oude modellen richting begin volgend seizoen nog verder in prijs kunnen zakken, of zal dit wel een beetje de bodem zijn? (mijn gevoel zegt het laatste).

Dank!

Ik denk dat het een erg mooie prijs is voor een ski van dat kaliber. Ik denk niet dat de prijs bij Xspo voor het einde van volgend seizoen snel gaat zakken (mijn ervaring is dat de prijs een keer goed zakt - is twee maanden geleden al gebeurd - en het dan zo blijft).

Ik zo er voor gaan. Het is een heerlijke ski.

Zo’n skies blijven meestal ook niet énorm lang beschikbaar tenzij je een niet-gangbare lengte zoekt … ook niet op xspo. Pull the trigger … anders ga je toch 4 maand lang zitten twijfelen over, in het beste geval, 30 à 50€.

… met als risico dat ze er dan helemaal niet meer zijn. Blizzard is lastig te vinden, zeker voor een andere prijs dan de volle.

@Der_Rudi " Niemand heeft een glazen bol"
Ik wel al is hij net stuk gevallen.
Ik zou zeggen doen.

Was het helemaal met jullie eens, en heb ze maandagavond besteld. Vandaag , vrijdag, ontvangen (zonder hemelvrt had het nog een dag eerder geweest).
Woensdag waren ze trouwens ook gelijk weer weg van xspo, dus had inderdaad niet langer moeten wachten!

Nu gaat het aftellen naar het begin van het seizoen wel erg lang duren hoor ;)

Plaats een reactie