Snowboard van een whiskyton

Dat ik een wintersportfan ben weten jullie natuurlijk. En een mooie wintersportdag wordt nog mooier als je die 's avonds afsluit met een goed glas whisky! Ik ben namelijk ook een echte whisky-fan. Toen ik dan ook dit filmpje tegenkwam was mijn intresse meteen gewekt. Wat ontzettend gaaf, een snowboard van een whiskyton! Buiten dat ik het een leuk idee vind, vind ik het snowboard ook nog een ontzettend mooi. Ik zou best graag twee dikke poederlatten willen van een mooie whiskyton…

Click. Click. Peace

Haha, vet hoor! Alleen jammer dat Jackie met de eer strijkt;)

Let it snow

Ik zou ook liever een andere ton gezien hebben. :-)

Click. Click. Peace

Jullie de ton, ik de inhoud … fair deal? :)

Dit is echt waanzinnig mooi! Bedankt voor het delen :)

Voortaan dus maar een whisky ton meenemen op vakantie om mee te spelen.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ha ha. Gaaf! @Rogier: whisky of whiskey? ;)
Ik allebei. het Whiskyfestival in Den Haag (november) is voor mij net zo vanzelfsprekend als op wintersport gaan!

Aftellen maar!

@Matthieu voor mij ook allebei. Wanneer is dat festival? Dit jaar ben ik in November ook even in Nederland namelijk.

Click. Click. Peace

@Rogier: 11, 12 en 13 november. Kaartjes zijn al te bestellen. (google ff op whiskyfestival). ik ga naar de zaterdagavondsessie.

Aftellen maar!

Dat is ongveer de periode dat ik er ben, eens kijken ;-)

Click. Click. Peace

Mooi filmpje. Jammer dat het een Jack vat is. Maar niet getreurd burbon vaten worden normaalgezien gebruikt om goede single malt in te laten rijpen. Dus na dat proces kunnen er nog betere snowboards gemaakt worden. Conclusie drank (Whisky zonder E) en Snowboarden is een goede combi? ;-)

Plaats een reactie