Accommodatie tips Gerlos & Sölden

Beste Wintersporters,

omdat ik al meer dan 25x een “nee sorry, we zitten vol” te hebben gekregen wil ik jullie om hulp vragen.

Ik zoek een accommodatie in of rondom Gerlos of Solden, het lijkt er echter op dat deze gebieden al helemaal zijn volgeboekt.

Appartement voor:

  • 7 man
  • 8-12 Maart
  • In of rondom Gerlos of Sölden.

Hebben jullie suggesties, tips of ideeën?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Toer

Het “probleem” is dat je iets zoekt van woensdag tot zondag. Appartementen worden meestal van zaterdag tot zaterdag verhuurd. Zeker nu (het is nog vroeg) wachten verhuurders liever totdat ze de hele week verhuurd krijgen ipv ingaan op een vraag voor een appartement voor een paar nachten. Nu jullie groep accommoderen kost ze waarschijnlijk twee hele weken verhuur. Dat is niet aantrekkelijk. Omdat je al na de krokusvakanties zit, denk ik dat je beter (veel) later kan boeken. Als er dan nog acco’s zijn die die dagen vrij hebben, zullen ze veel eerder geneigd zijn om erop in te gaan.

Als je toch persé nu al wat wil vastleggen, dan moet je denk ik proberen tot zaterdag een appartement te boeken en dan de nacht van zaterdag op zondag nog ergens een hotelletje pakken. Of je data wat aanpassen.

Hoi Steve,

thanks voor je reply, we willen graag vroeg boeken omdat het vaak lastig is om voor 7 man een appartement te boeken. Maar wat je zegt is zeker waar, dit maakt het niet gemakkelijker nu al iets te vinden.

We gaan in overleg!

Plaats een reactie