Boarding School - Commerciële zender

null

Beste liefhebbers van de wintersportbeleving,

Zouden jullie de casting oproep misschien willen nalezen? Als je het helemaal warm krijgt van dat bericht, schroom dan niet en geef jezelf op!

Delen en doorsturen via Social Media is gewenst! :)

Mij niet gezien,
Om gecast te worden willen ze toch alleen maar bijdehante en opvliegende types, kijkcijfers gegarandeerd. Meegaande en nederige mensen zijn niet interessant.
Grote kans dus dat ik wel mag meedoen, ;p maar de camera haat mij en dat gevoel is wederzijds.
Ik snap ook niet dat mensen graag op deze manier op tv gezet willen worden.

Zo kritische noot gehad, ben ik wel heel nieuwsgierig naar het volgende,
Welke taal is een pre, duits/frans Italiaans en/of Engels?
Is het een nieuw op te richten school of kom je in een bestaande school in te zitten?
Word je ervoor vergoegd? Zowel voor je lessen en bar skills, maar ook voor het programma?
Waarom heet het Boarding school? Je kan er toch ook skiën?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Boarding School is een woordspeling op het Engelse woord voor kostschool. Maar nu zinspeelt het op snowboards en skilatten. We willen gewoon leuke televisie maken en in tegenstelling tot een ‘Oh! Oh! Cherso!’ waar je nu vast en zeker aan denkt, hadden die gasten totaal geen expertise of taken die ze moesten vervullen en dat is in dit programma wel het geval. Laat je niet gek maken en als het je leuk lijkt, geef je je gewoon op.

Het is een Nederlands format, dus onze cast is ook Nederlands. Dat je ook met buitenlandse sneeuwtoeristen te maken krijgt, dat is natuurlijk niet te vermijden.

Mij niet gezien, vond een paar keer modellen werk doen erg zat. Nooit meer voor de camera. En onlangs op mijn zus der bruiloft zat de cameraman en fotograaf continu op mij te vitten dat ze maar geen goede foto’s en filmpjes konden maken van mij. Die dingen haten mij en ik die dingen. Ik doelde trouwens op tv in het algemeen en niet op oh oh cherso.

Dus hoe leuk het ook klinkt het is gewoon niets voor mij. Maar bedankt voor je antwoorden. Hopelijk vind je nog iemand die geen slaande ruzie met camera’s krijgt. Het concept is leuk.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik vindt het wel een leuk idee mits het lesgeven professioneel gebeurt en de feestjes niet de ordinaire kant opgaan omwille van de kijkcijfers.
Hoeveel mensen zoek je precies?
In welk dorp is het?
Is de opname 24 uur per dag 6 weken lang?
Zomaar een paar vragen.

Er worden op dit moment afspraken gemaakt, maar die bal ligt bij de productie. Ik ben puur voor het verspreiden van de casting calls en het uitzoeken van mensen op basis daarvan. Opnames 24 uur per dag lijken mij sterk, want mensen moeten ook slapen. Zowel de deelnemers, als de productie.

In het format staat geschreven dat het aantal mensen dat richting de besneeuwde bergtoppen gaat uit 6 tot 8 personen. Dat aantal ligt puur aan de aanmeldingen en chemie van de deelnemers.

Ik vindt het wel een leuk idee mits het lesgeven professioneel gebeurt en de feestjes niet de ordinaire kant opgaan omwille van de kijkcijfers.
Hoeveel mensen zoek je precies?
In welk dorp is het?
Is de opname 24 uur per dag 6 weken lang?
Zomaar een paar vragen.

Hooykaas op 18 aug 2016 16:55

Wat denk je zelf?
lesgeven moet kwalitatief hoogstaand en braaf zijn, klasje doorsnee en allemaal braaf achter de leraar aan. De gecaste mensen zijn allemaal doorsnee mensen, natuurlijk kan er ook best eens een zgn ‘lekker ding’ tussen zitten maar da’s uiteraard puur toeval. 's Avonds doet men meestal een gezelschapsspelletje of leest men wat, want de volgende dag roept de plicht weer. Onverhoopte nachtelijke escapades zijn niet de bedoeling en vallen onder de privacy-afspraken, net als dat de deelnemers natuurlijk mogen aangeven wat er wel en, vooral, niet mag worden uitgezonden. Kortom, je gaat keurige slangen zien op de piste, de goede gesprekken tijdens de lunches zullen het hoogtepunt vormen.

Ja je hebt gelijk @Userd
Als je het zo zegt klinkt het wel erg saai.

Aan de andere kant… er zijn toch ook programma’s waarin werkelijk geen fl*kker gebeurt en die best populair zijn/nog steeds worden uitgezonden? Reality zoals Utopia bijvoorbeeld. Ik denk/vrees dat het zoiets zal worden.

Je zal er les van krijgen, of hebben ze de gasten ook gecast? Daar ga je toch niet serieus je skiles boeken, of zijn er geen skilessen te zien en geen gasten in de bar ;)

Dienten Die Alte schule

@Userd zou misschien kunnen werken, dat zou wel compleet vernieuwend zijn voor op televisie :D
Voor alles is een eerste keer :) :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@GiGi, @Birdheart, het een of het ander, het interesseert me beiden absoluut niet. Dat soort ‘reality’ is te sneu om over te hebben imo maar het zal zijn volgers wel hebben, gezien de enorme bak stront die aangeboden wordt in dat genre.

Misschien kunnen ze het concept omdraaien
“skileraren krijgen les van leerlingen”:p
Waarin een skileraar gratis les aanbiedt aan wild vreemde op de piste, en dat dan de leerling hem moet leren skiën
Dan krijg je zelfs met de normale mens in de hoofdrol grappige situaties. Heb je tenminste geen malloten nodig die zo nodig op de tv moeten om zichzelf te showen.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Doet me een beetje denken aan Streetlab die zonder ooit op latten te hebben gestaan les gaan geven aan een stel naïeve Engelse meisjes :D

@Birdheart als leerlingen de skileraren les gaan geven raakt er vast wel 1 zoek.
tegen die tijd open ik de volgende Post " Skiër na 52 jaar terug gevonden"

@Lawine daar kunnen ze dan weer een vervolg op maken volgens het concept k3 zoekt k3 in combi met expeditie robinson alleen dan zoekt de leraar een nieuwe leerling of andersom en dat via opdrachten op een onbewoonde berg.

Kijkcijfers gegarandeerd:)

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Wanneer is / wordt het uitgezonden ?

Of is de beeldbridgade inmiddels failliet? Want heb hiervan niks voorbij zien komen op de Nederlandse televisie.

Beste Mk2K,

Nee wij zijn er nog. Er haakte echter een sponsor af, waardoor het programma niet door kon gaan.

Jammer. Was wel benieuwd naar de uitwerking.
Beeldbridage, bedankt voor het reageren.

Misschien even in gesprek gaan met een banden of sokkenmerk. Die sponsoren voldoende wintersport programma’s met minder inhoud ;)

*bericht bewerkt door mk2k op 03 jan 2018 14:38

Plaats een reactie