reisgenoten kerstvakantie 2016/2017

Reisgenoten gezocht die aan willen sluiten bij 2 begin 30tigers die het leuk vinden om een week op wintersport te gaan. Wij zijn 2 goeie skieërs en zoeken mensen die het leuk vinden mee te gaan en een groep te worden. Wij vinden apres ski ook gezellig en houden van een drankje, alleen de categorie zuipfestijn zijn we ongroeid ;). Onze voorkeur gaat uit nar een hoger gelegen gebied ivm sneeuwzekerheid.
Wij zijn zelf erg makkelijk en vinden dan iedereen zijn eigen gang moet kunnen gaan. Dus heb je een keer een dagje/avond geen zin prima dan sluit je de volgende keer weer aan.

We zitten wel gebonden aan de vakantieperiode ivm werk binnen het onderwijs. De betreffende week maakt ons niet uit.
Gezien de drukke periode dat we gaan hopen we snel een leuke groep te kunnen vormen.
(Kerstvakantie 2016/2017 valt tussen 24 december en 8 januari)

Zit je aan de kerstvakantie te denken, of aan de voorjaarsvakantie? Of de meivakantie misschien?

Kerstvakantie tussen 24 december en 8 januari

Kerstvakantie tussen 24 december en 8 januari

cpal op 28 aug 2016 12:14

Sorry stond in de titel. Ik had niet goed gelezen ;)

Welk land of regio , ik ga nu al 4 j naar les trois vallee met nieuwjaar

Wij dachten zelf aan Oostenrijk maar staan ook open voor Frankrijk. Als er maar genoeg piste is om mooie lange dagen te maken.

afgelopen 2 jaar steeds 2 weken in het zillertal geweest. zelfs met de matige sneeuw van vorig seizoen was het daar nog prima te doen.
Ben zeker van plan om dit seizoen weer te gaan en wie weet met een groep ipv met maar 2 man.

kwa gebied is het al snel goed; afgelopen keren wel steeds last-minute geboekt, maar iets eerder vastleggen kan zeker geen kwaad.

Vastleggen is voor ons wel een belangrijk punt zeker gezien de periode en met Hoe meer je gaat Hoe moeilijker het is iets te vinden. Ik werk in het onderwijs dus ben niet flexibel buiten de vakantie

Vastleggen is voor ons wel een belangrijk punt zeker gezien de periode en met Hoe meer je gaat Hoe moeilijker het is iets te vinden. Ik werk in het onderwijs dus ben niet flexibel buiten de vakantie

met een groep is het inderdaad beter om op tijd te reserveren.

heb zeker interesse in een niet te klein gebied waar mooie tochten te maken zijn.
Lichte voorkeur voor oostenrijk, maar een keer frankrijk is ook prima.

Plaats een reactie