Monteren GoPro op helm

Je kan trouwens na het plakken gewoon direct gebruiken, de 3M tape is echt bere sterk . Ik had bijvoorbeeld eentje op mijn waterski vastgeplakt en ben 15 minuten daarna al gaan waterskien, dat was dus en water en trillingen wat die te voortduren kreeg. Droogtijd is in mijn ogen onzin, btw veel plezier!

@Broes , voor doorsnee gebruik hechten ze inderdaad vrij goed. Maar door de koude temperaturen gaat het materiaal zich anders gedragen. Trust me; ik heb er ervaring mee dat hij na een paar dagen beter plakte dan na 1 dag in koude omstandigheden ;)

Maar als ze eenmaal zitten, zijn ze onverwoestbaar is mijn ervaring!
En op je helm naar beneden laten wijzen is ook leuk!


Het zit er maar heel kort in, ook niet veel gedaan, maar vond het bij thuiskomst een aangename verrassing, mooi effect!

Ik heb momenteel mijn HDHero 2 op mn helm gemonteerd, niet voorop, niet boven op, maar er precies tussen in, om deze manier kan ik de camera een dusdanige hoek geven dat je zowel vooruit ziet wat er gebeurd, als wat er met je ski’s / snowboard gebeurt.

Voor de overige shots gebruik in een U-Shot Big, dat is een uitschuifbare monopod tot 1m, Wel heb je hier weer een kleine andere mounting (twv 10,00) van gopro voor nodig die je op het schroefdraad schroeft…

De U-shot is overigens ook te gebruiken met normale camera’s, aangezien er een schroefdraad opzit die in elke camera past.

Stomme vraag, als je de Gopro gaat bevestigen aan de zijkant van je helm, aan welke kant doe je deze dan?

Voor skiën maakt dit natuurlijk niet zo veel uit, maar wel voor snowboarden lijkt mij. Btw, ik ben een goofy snowboarder, maw. rechter voet voor.

Plaats een reactie