Wintersporters Opgelet!

Hallo,

Graag breng ik jullie op de hoogte van het volgende:

Wintersporters opgelet!

Ga jij op wintersport??
Vul dan voor en na je wintersport een vragenlijst in over zonnebrandcrème gebruik en maak kans op:

  • een cadeaubon van 250 euro!
  • 4 uur gratis skiën bij SnowWorld
  • elke 10e deelnemer ontvangt sowieso een cadeaubon van ?10!

Meedoen?

Ga dan naar: http://scripts.kwfkankerbestrijding.nl/enquetetool/join.php?.. en schrijf je in! Vervolgens ontvang je per e-mail een link naar de vragenlijst.

Of:

Stuur even een mailtje naar: wintersportonderzoek@GVO.unimaas.nl

Zou je deze boodschap willen doorturen naar de mensen met wie je op wintersport gaat of waarvan je weet dat ze op wintersport gaan?

Beste Allemaal,

Graag wilde ik nog even toevoegen dat het bovenstaande onderzoek onder wintersporters echt een serieus onderzoek is dat wordt uitgevoerd door de Universiteit van Maastricht in samenwerking met de KWF Kankerbestrijding. Ik begrijp dat wij enige tijdsinvestering vragen van jullie (wij hebben het getest en het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 15 minuten), maar wij hopen dat jullie willen overwegen om mee te doen. Jullie zouden ons er echt enorm mee helpen ! Hoe meer mensen meedoen hoe betrouwbaarder straks de resultaten van ons onderzoek zijn. Enkele vragen lijken wellicht op elkaar, maar er zitten zeker nuance verschillen in. Dit hoort bij wetenschappelijk onderzoek en zorgt ervoor dat de resultaten zo betrouwbaar mogelijk zijn.

Ik hoop dat we op jullie hulp mogen rekenen.

Groet, Eva Janssen, Universiteit Maastricht
wintersportonderzoek@GVO.unimaas.nl

Plaats een reactie