Foto van Heliskien Niels, met zus van Jaap, en minaar van Sjaak

Kunnen gewone bezoekers ook een vol balkje krijgen (4 blokjes)? Of is deze eer alleen weggelegd voor de "staff" :p

ben ik niet voor,
er moet wel verschil blijven tussen admins, bloggers en ons forumbezoekers,
want anders zou je krijgen zoals bij de beoordeling van skigebieden, die allemaal 5 balletjes hebben, wat zegt het dan nog?

of anders zou de kleur van de blokjes anders kunnen zijn

Ben het met beide eens. Hardcore forum gebruikers moeten 4 blokjes kunnen halen. De admins moeten denk ik tegen die tijd een ander kleur balkje krijgen. We houden het in gedachten.

MAND!

Op sommige fora heb je ook per gradatie een bepaalde "titel". Op een forum over wielrennen bvb. eerst amateur, waterdrager, knecht, kopman, legende…enz

En als het op de kleur van de balkjes aankomt.

Blauw voor gewone bezoekers
Rood voor bloggers
Zwart voor Admins

en oh ja, Groen voor mensen die valsspelen bij een fotowedstrijd :D

Ik hoop de kleur groen dan niet met terugwerkende kracht…:-)

Haha, mijn vriendin was wel echt eh :D

@ Niels: Ja, goed idee :) Kleurtjes geven en een hellingspercentage daarin vermelden. Beginnende forumleden krijgen dan blauw 10% en bouwen dat op tot bijvoorbeeld blauw 100%. Daarna wordt het balkje rood en begin je weer bij 10%. Admins, bloggers en weerman krijgen double black diamonds in hun zwarte balkje :)

@ Niels: Zo echt was ze niet, ik heb haar net leeg laten lopen :P (om even ON topic te blijven)

null

@Martijnski

Dat is zonde,ik dacht dat ik ze had gevonden…(die witte koe met rood)!!!

null

Silvretta Montafon Liefhebber

@ Patje: Dikke 1 erbij :)

Geef mij dan maar Lindsey Vonn ;)

wel lekker slowchat topic dit!

nu eindelijk door hoe dit topic tot stand kwam :)
PaulE, geniaal hoe snel je dit mirakel hebt weten te ontmaskeren!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Inderdaad slowchat.

Een beetje te vergelijken met de postbode te ski die vroeger een brief over de berg naar de geadresseerde moest brengen. Waarna het weer lang wachten was voordat je een antwoord kreeg.

Ik vind zo’n slowchat topic best wel amusant, en ik denk de anderen zoals cees en paul e en marijnski en sjakie ook :D

Humor is heerlijk, af en toe eens lekker kunnen lachen,
Zo daar heb jemijn antwoord!
+1 voor mijzelf zou ik maar zeggen
(hoeven julliehetniet meer te doen)

we hadden het over Lindsay Vonn,
eerst was dat een concurrente van Maria Rieschl, maar sinds dat deze getrouwd is zijn haar prestaties flink gedaald,
hoe zou dat toch komen?

oh ja, ontopic… mevrouw Vonn…

Riesch en Vonn zijn toch vriendinnen?

null

fijne site hè, dat wintersport.nl?

@ Cees

En al dat heliskiën dan nog erbij :p

@ Iels: Is het zo moeilijk mijn naam goed te schrijven? Ik zie dat hier wel vaker, Matijnski, Marijnski, Martijski. Het moet niet veel gekker worden, ik denk er serieus over na om m’n username te gaan veranderen. Martijn Vonnski ofzo.

@ matreinksi

Ja seg, eerste keer dat ik hem fout schrijf hoor, door het snelle typen wss.

Alsof jij nooit een tikfout maakt :S

@niels

We gaan er in ieder geval nu extra opletten! :)

Leon Trotski was een Russisch revolutionair. Door die ski-uitgang heb ik altijd idee gehad dat Martijnski van Oost-Europese origine is? Klopt dit Martijnski?

Anyway leuk filmpje gevonden van jouw Thaise vriendin op internet:

Skiet ze inmiddels wat beter?

Is het niet gwn martijn-ski, de sport dus? :D

er is ook nog ergens een Johanski, waarschijnlijk ook uit oostblok

@Niels:

Of het de ski-sport is weet ik niet, temeer Cees nu ook Johanski aandraagt.

Je ziet bijvoorbeeld dat Belgen Niels Vandendomme, Niels Vandenkettinge heten. Bij de Noren kom je weer namen tegen zoals Nils Liflaf, Nils Benmaf en Nils Karaf tegen.

En wat is je punt ook alweer?

asterix en obelix,
asterus en obelus etc.

Dat de uitgang van de achternaam landsgebonden is.

Overigens de achternamen komen uit Asterix en de Belgen en Asterix en de Noormannen.

Plaats een reactie