Nieuwe gear? Show it!

Nieuwe spullen gekocht voor het aankomende seizoen, laat het hier zien:)

wil het skien na 10 snowboarden weer op gaan pakken. maar vond mijn kastle alpine ski`s er wat afgedankt bij staan. vandaar dat ik mijn eigen getracteert heb op een nieuw paar skies,

null

voor mij nieuw. het zijn 2de handse uit 2008

zal ik aftrappen dan.

heb deze pas aangeschaft :bataleon jam

null

oh hahaha net stond er nog niks :)

zal ik aftrappen dan.

heb deze pas aangeschaft :bataleon jam

null

jefrem op 16 nov. 2011 20:37

Oei das een mooi boardje! Wat ik mij wel afvraag bij TBT van Bataleon is hoeveel grip je hebt op ijzige pistes. Heb jij al eerder gereden op een Bataleon?

Ik ga rij nog een jaartje door op mijn Burton Custom X.

life is a beach, or a pile of snow

null

Flow Whiskey X159, 2e hands overgenomen… Kan niet wachten… :D

Hier is mijn nieuw set ski’s…
Binnenkort weer testen…

null

  • een nieuwe softshell jas van Mammut:

null

  • met bijbehorende broek, maar kon het plaatje in het zwart niet vinden, dus daarom maar deze grijze:

null

Ik heb ook hele nieuwe snowboardset. Nieuw boardje (ride antic), bindingen (ride EX) en schoenen (Ride Deuce). Afgelopen weekend wezen uitproberen en wat ging dat hard! Foto’s zal ik ook nog ff plaatsen later vandaag.

null

lekker knallen!

@ pascal op de triple base techniek van Bataleon kun je carven als een gek en heb je echt wel grip! Er zitten dan ook gewoon staalkanten aan, alleen omdat die iets omhoog staan stuurt en draait het beter en zal je minder snel “happen” op Rails en boxen.
Ik heb zelf ook al op die Jam gereden en da’s echt een super plank voor de piste en off piste.

ik heb mezelf verwend met Flux distortion bindingen, nieuwe handschoenen van Celtek en wil eigenlijk nog wat extra dingetjes voor mn Go Pro (zo’n stok) maar dat komt met kerst wel goed :)

Foto’s volgen

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Nieuwe ski broek van Spyder, ga komende jaren in het oranje. Nog ff thermobroekje voor eronder hebben.

Nieuwe handschoenen moeten er nog komen, misschien een paar race handschoenen waarschijnlijk iets simpelers deze keer ;)

null

Nu alleen nog maar naar kijken maar binnenkort lekker uitproberen.

null

http://www.europaskilodge.co.uk/media/catalog/product/cache/…

Nieuwe softshell snowboard jas van Protest.

"…"

Oei das een mooi boardje! Wat ik mij wel afvraag bij TBT van Bataleon is hoeveel grip je hebt op ijzige pistes. Heb jij al eerder gereden op een Bataleon?

Ik ga rij nog een jaartje door op mijn Burton Custom X.

Pascal op 16 nov. 2011 21:45

zoals jeroen al zei aan grip geen gebrek!in het begin is het wel ff vaag met bochten maken je moet iets verder kantelen dan normaal voordat ie hem oppakt.het voordeel is ook omdat de zijkanten iets omhoog staan dat je minder wrijving heb dus iets meer snelheid kan maken.dat is zeker lekker op de paden!
je heb nu ook lobster met het zelfde tbt.

ik heb zelf een nitro misfit een bataleon eviltwin en nu dus ook de jam.dus de nitro zal wel blijven liggen nu :)

@ jurjen
die linkt werkt niet.

mooi board harm!
en je ken ook net zo goed 2e hands kopen.vaak voor de helft van de prijs en na 1 week boarden ziet een nieuw board vaak er hetzelfde uit hahaha

@ Blauw: Nice outfit :)

mn vorige week aangeschafte Flux distortions op m’n smokin superpark.

null

mn Celtek Aaron Bitner gloves

null

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.
  • een nieuwe softshell jas van Mammut:

Hallo Blauw, ik ben al enkele weken op zoek naar een geschikte softshell, maar ik wil maar niet slagen. Jij hebt wel een erg mooi jack aangeschaft. Waar heb je dit gekocht?

Fischer progressor 8+

null

Falcon Softshell
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSHuRiOjMUe21SlaX8Zc…
Icepeak Trustan (Rood) Leuk me leuk voor de verandering
null

''Powder to the people''

null

Vandaag Ride Boots Hi Phy Coiler Boots binnen gekregen! Vederlicht en zitten perfect. Gewonnen bij een prijsvraag van Ride Snowboards. I’m one lucky bastard!

@ Erik, gefeliciteerd met je overwinning. Zonnebril hebben ze meegeleverd? :)

@ Erik hele vette boots!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ Erik hele vette boots!!

Jeroen op 18 nov. 2011 10:49

Zekers!!!

I even pee standing sideways...

@ Jeroen en Jack: Thanks! Toevallig passen de boots ook goed bij mijn overige spullen. Dat zegt veel over mijn overige spullen ;)

@ Martijnski: Zonnebril? In combinatie met mijn overige spullen kan je beter een lasbril opzetten!

Erik, die kleur sluit ook naadloos aan bij mijn uitrusting… alleen m’n boots zijn (suf) grijs, maar 't praktische had voorrang op 't esthetische.

I even pee standing sideways...

Nieuwe poging om een plaatje te plaatsen.

null

Nieuwe softshell snowboard jas.

Plaats een reactie