Nieuwe gear? Show it!

Nieuwe ski’s K2 Rictor 174cm

null

Helm. K2 Phase pro

null

Jas Tenson Halo in blauw

null

Broek tenson Gravity in blauw

null

Genoeg weer voor dit jaar.

Sorry vergeten in te loggen. :-)

Mooie spullen RonaldTD!!

Ik heb vandaag een Bataleon Jam 161 Wide besteld, als het goed is kan ik hem eind volgende week ophalen.

Running against the wind

Ik heb nordica fire arrow pro 80 skis nieuw en de skischoenen fire arrow f2 nieuw en een nieuwe goggle van oakley de white factory text/fire polarized

Ik heb vandaag een Bataleon Jam 161 Wide besteld, als het goed is kan ik hem eind volgende week ophalen.

basso op 19 nov. 2011 16:28

nice!!!

@ Ricardo: Dat lijken me een paar heel lekker plankjes :D Zit ook te denken om die aan te gaan schaffen.

Wanneer ga je martijnski ik van 20 tot 27 januari dus ik zal daarna wel even zeggen hoe ze zijn maar heb ze al wel in rtl snowmagazine gezien

Precieze week weet ik nog niet, zal pas maart worden.

Laat maar weten wat je van de Nordica’s vond. Ben wel benieuwd. Het is natuurlijk wel zo dat het voor jou een toplat kan zijn en voor mij een drama plenkske. Maar nogmaals, ben benieuwd.

ze gaan voor maar 1299 amerikaanse dollars over de toonbank Martijnski :-) maar dan heb je er wel gelijk twee

http://www.onthesnow.nl/gear/ski_reviews/2012/a/45/…

@Blauw, das een mooie softshell jack. Misschien ook iets voor deze kant te zijner tijd, alleen… aan de foto te zien kan er niet echt noemenswaardig wat in de jaszakken worden gestopt zonder dat er voor het oog duidelijk bulten zichtbaar zijn, denk ik zo. Maar goed, das ook geen punt… daar is dan weer een rugzakje voor :)

Beetje off-topic: die jasfoto doet me wel denken aan een collega van’t werk… heeft een duidelijk aanwezig buikje en voor/op een profielfoto is die zover ingetrokken dat de ribbenkast meer naar voren staat :D prachtig

@Erik, dat zijn bijzondere schoenen, heel apart :) Getuige onderstaand filmpje heeft iemand (van de kunstacademie?) de looks van de schoenen op een creatieve manier omgezet in een geluid:

:-)

Ik heb net een nieuw board.
De Gnu Riders Choise 161,5 met pickletech.

null

Met Burton Prophecy bindingen.

null

Laat nu de sneeuw maar vallen.
Ik heb mijn boardje natuurlijk wel al indoor getest, aangezien snowbase bijna in mijn achtertuin ligt. Ik ging als de brandweer.

Ging iets niet goed met de bindingen.

null

Nieuwe schoentjes:)

null

"…"

nice!!!

jefrem op 20 nov. 2011 09:58

Bataleon is populair aan het worden. Ga in januari ff een dagje The Jam testen. Ben benieuwd!:)

Weet iemand een adresje in Les Menuires?

life is a beach, or a pile of snow

Nieuwe goggle erbij… Quiksilver The Hubble black edition.

null

nieuwe broek aan het einde van vorig seizoen gekocht in de uitverkoop dus nog nieuw!

null

Ik heb de blauwe btw

En nieuwe handschoenen ook toen gekocht samen met polsbeschermers, die ik inmiddels tijdens het skaten al gebruikt heb.

null

oeps verkeerd om maar het idee is duidelijk

Schoenen om les op te geven:

Head EDGE Adapt 80X

http://www.telstarshop.nl/cache/img/c9d2b1f048fe/1200/1200/m...

Ik heb vandaag een Bataleon Jam 161 Wide besteld, als het goed is kan ik hem eind volgende week ophalen.

basso op 19 nov. 2011 16:28

Deze toevallig!? :)

null

Vooral met de Union Force bindingen erop is hij af

null

@ marvin…nice das de 2012 collectie.

Die Unions gaan we veel zien dit jaar. ik ken nu al 5 man en jij dus ook die ze hebben en ze zijn pas net uit.

Ik heb er ook al gezien die omgewisseld hebben met elkaar. dus een rode aan de ene kant en dan die fluo groene aan de andere voet… of de straps omwisselen :)

Waar ga je het setje voor gebruiken?? piste en off piste?

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ marvin dat ziet er zeker vet uit!zou alleen wel ff je bindingen omdraaien of zie ik het nou verkeerd. :)

@ pascal ik rij het nu een paar jaar en ben der helemaal weg van!ik kon bijna alle boards testen in flaine dus dat was wel lachen.:)

Wel gaaf om het om te wisselen, helaas heb ik niemand om mee te wisselen. Al vind ik het zo ook prima staan. De Union’s zijn ook echt van goede kwaliteit. Ze geven niet voor niets levenslange garantie en dat voel je ook aan de materialen, degelijk spul.

Het setje is voor op de piste. Dit is mijn vierde jaar dus zo heel veel ervaring heb ik niet, maar mijn oude Flow Merc (tevens op de foto) ben ik inmiddels echt wel ontgroeid.

Zou ik deze rugzak aanschaffen? Ik vind hem persoonlijk heel mooi, met vette features erin! Spijtig van de ordinaire zwarte kleur… Twijfel tussen het kopen voor school EN snowboarden (maar dan is hij al kapot tegen dat je gaat snowboarden) - alleen school (maar is dan loos om zoiets te kopen) - en of alleen snowboarden (maar is veel geld voor 1 of 2 keer per jaar te gebruiken)

Wat denken jullie hierover?

En iemand ervaring met GoPro camera’s? Welke? En is het goed, of valt het tegen?

Bedankt voor de hulp!

H;

snowboarding is my life!

@ Marvin:

Inderdaad, die, maar ik houd mijn oude bindingen, legergroen-met-oranje Missions, omdat ze me goed bevallen, en nog goed zijn. Over een jaar of twee misschien een paar andere bindingen, ik smeer het vervangen van mijn gear over een paar jaar uit.

Running against the wind

Ik heb hem trouwens gekocht nadat ik afgelopen vrijdagavond in Zoetermeer heb kunnen testen, ik hoorde wel behoorlijk enthousiaste verhalen over Bataleon, maar ik vond het wat tricky om er een te kopen zonder geprobeerd te hebben. Na een paar testritjes was ik overtuigd dat het wel wat was. Ik was eerst van plan om voor een Goliath te gaan, maar uiteindelijk voor de Jam gekozen omdat die wat meer inhoud heeft.

Running against the wind

@bataleon fans:) Bataleon maakt Coole boardjes en is deels Nederlands!

Ga denk ik mijn Burton Custom x op Marktplaats zetten:)

Hoor goede verhalen over Bataleon the jam. Wordt nieuwsgierig!

life is a beach, or a pile of snow

@Edwin. Heb mijn softshell bij de ANWB gehaald van hun ‘huismerk’ Human Nature. Klinkt allemaal vrij suf maar jas is echt top. Zit goed. Mooi afgewerkt. Goede zakken. Ritsen goed afgewerkt en ook op de linkermouw een zakje voor je skipas. Prijs nog geen 100 euri’s
Succes met zoeken.

Aequilater Nubila

@Blauw en Winterwonderland

De zoektocht is gelukt, dankzij een tip op een andere topic een mooie Bergans Softshell gevonden op http://www.pm-outdoor.de

null

K2 Revival Iron Maiden editie :-)

null

liberty double helix
mn nieuwe speeltjes(links) naast mn huidige speeltjes tegen het behang in mn woonkamer…okee heb ze al sinds februari maar zie nu pas deze forumpost…

http://tinypic.com/view.php?pic=9qvais&s=5

Plaats een reactie