Chalets te huur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen

Hey ! Graag zouden wij met vrienden oudejaar vieren in Wellingen. 3 daagjes snowboarden en feesten ! Kent iemand een goede plaats om te verblijven? Huren van een chalets?
Thx !

Wel de vraag of er sneeuw ligt natuurlijk

Beetje laat?

Wel, hopen op een sneeuw binnen een dikke maand en zo te lezen zijn er sneeuwkanonnen aanwezig. Tja, idd beetje laat maar hopelijk nog ergens een plekje om te verblijven. Thx voor reactie.

@ sofie, ben zelf ook aan het kijken voor het weekend van oud en nieuw maar helaas wordt lastig.

De meeste hotels hebben arrangementen en die zijn duur! ik denk dat een vakantiehuisje of chaletje misschien nog wel te doen is.

ik zou met mijn vriendin gaan maar om nu met 2-en in the middle of nowere te zitten schiet niet op, maar jij bent wel met een groep lees ik dus wie weet vind je nog wat.

ik zou hier ook eens even kijken!
http://www.winterberg.de

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

sorry, ik zie nu dat je in Willingen zoekt…

Dan zou ik hier kijken :) http://www.willingen.de/nl/

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Thx Jeroen ! Valt af te wachten en duimen dat er nog een hoop sneeuw valt. We zijn zeker met 2 en wrs 4 want de rest begint af te haken…Wat is beter? Willingen of Winterberg? Groetjes

@Sofie ik heb van een paar hotels info gekregen en die hebben nog kamers! een in willingen (nl eigenaren en aan de piste) en een in Winterberg zelf (ook NL eigenaren) Prijzen vallen reuze mee als je info wil laat maar weten.

Winterberg heeft iets meer pistes maar in willingen doen ze met oud en nieuw iets leuks! Je kan daar tot 00.00 uur op de piste en dan dan het vuurwerk bekijken vanaf de piste… daarna gaat het los in de apresski tentjes.

Wij zitten daarom dus naar willingen te kijken.

Bij ons was ook het grote probleem dat iedereen afhaakte,wat anders ging doen enz.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ok Jeroen ! Super dank je wel ! Kun je de info van de hotels geven? Ja, Willingen lijkt wel leuk als je kunt boarden tot 's nachts, dan vuurwerk en feestje ! Klinkt reuze !

@ Sofie

ja onze voorkeur gaat idd ook uit naar het tot 00.00 uur op de piste staan en daarna los in de apresski haha.

http://www.astenstubchen.de/ heeft nog kamers vrij voor oud en nieuw en je hoeft geen arrangement te nemen. Deze ligt aan de piste en apresskibar die dus tot na middernacht open zijn met oud en nieuw.

http://www.landhaus-westfeld.nl/ in winterberg zelf en is niet duur.

Ook het hotel van centerparcs in het sauerland had nog een paar kamers vrij.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Thx ! De sneeuw zal het grootste probleem worden zeker? Zo te zien zal het de komende week niet echt sneeuwen dus dat wordt gokken, boeken of niet…

na het weekend weer een vebterende weersverwachting.

wie weet !

Wij gaan 28dec t/m 31dec richting willingen… ga er vanuit dat er dan een mooi laagje sneeuw ligt… Blijf positief haha…

ik ga zowieso ook van 21 t/m 23 december dus voor die paar dagen hoop ik meer dan voor oud en nieuw :) want deze dagen komen er iets sneller aan, en zelf daar maak ik me nog geen zorgen over.

Dat er tijdens de jaarwisseling sneeuw ligt ga ik wel vanuit hoor. Zou wel heer vreemd zijn als dit niet zo was. zodra de temp iets zakt spuiten ze de pistes vol, maar natuur sneeuw zou natuurlijk het mooiste zijn.

Boeken durf ik dan toch echt wel aan.

ik had ook al gezien dat de vooruitzichten gunstiger zijn (dalende temp)

enige waar wij nog over twijfelen is welk gebied wordt het haha…

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ter info Jeroen, http://www.astenstubchen.de ligt blijkbaar in Winterberg. Ik heb contact opgenomen met de eigenaars. Al beslist jullie?

Sofie,

Erg vreemd want dit staat letterlijk op de site van het hotel:

Ons hotel en appartementencomplex ligt direct aan het skigebied de Postwiese, waar 21 sneeuwkanonnen jaarlijks…

als ik het adres google ligt het idd net achter de piste van Postwiese ( daar waar je dus tot 00.00uur kunt boarden)

Daarom wilde ik graag naar dit hotel (wilde vnvnd of morgen gaan boeken)

Maar als de eigenaren zeggen in Winterberg zelf te zitten… mmm raar.

Ik ga vnvnd maar eens bellen… Maar ik kan je wel vertellen als het echt bij Postwiese ligt boek ik gelijk :)

Wij willen vrijdag avond wegrijden en zondag avond weer naar huis.

Mocht je hier ook naar toe gaan?? gezellig! dan gaan we zeker een keer boarden en of feesten!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

hahahaha Sofie,

Postwiese skigebied is Winterberg!

in winterberg heb je dus zowel het skigebied de skiliftcaroussel als skigebied postwiese…

Ik dacht echt dat het een ander dorp was.

als je het adres in google maps intoetst en dan een beetje uitzoomt ligt het net buiten Winterberg maar zal er dan toch nog bijhoren.

Maar doordat wij los willen in de apresski blijven wij bij dit hotel omdat het kruip afstand is :)

Anders wordt het zo’n gedoe om op oudjaar of nieuwjaar een taxi zien te regelen oid.

Kortom wij gaan vnvnd boeken :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Wij hebben geboekt ! :-)
En nu maar duimen dat er nog veel verse sneeuw valt de komende weken…

Plaats een reactie