Website feedback & bugs

Shift + refresh @Quisa2 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

null

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

@Shane refresh is f5 + shift? Er veranderd bij mij niks ;)

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ja, tenzij het een Apple is… en je moet het wel tegelijk doen 😉. En als het niet werkt je browsergegevens wissen via de instellingen.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Op apple probeer eens: cmd + opt + e en daarna refreshen.

*bericht bewerkt door Rogier op 25 jan 2018 07:39

Click. Click. Peace

Ik was vorige week in Fiss. Nu zag ik dat ze adverteren met 214 km aan pistes, dit wordt ook overgenomen op de site. Nu is het zo dat er het volgende op de site van de bergbanen staat: 214 km afgelegde pistekilometers - 162 gemeten pistekilometers. Is deze 162 km dan correct in vergelijking met andere gebieden of is het een bewuste keuze om de 214 weer te geven?

Op de gebiedsinfopagina van Alpe du Grand Serre worden de reviews niet weergegeven lijkt het.

*bericht bewerkt door Bennie op 29 jan 2018 17:58

Ik heb geen last van bugs maar wel een ideetje. Ik zou graag elke ochtend Roel z’n weerbericht in m’n mailbox krijgen, of een linkje daarnaartoe, als die gepubliceerd is. Nu kan ik namelijk elke ochtend niets doen dan op F5 drukken tot het nieuwe weerbericht verschijnt en dat kost toch best veel tijd 😬.

*bericht bewerkt door Kev1 op 01 feb 2018 09:04

Waarom krijg ik alle reisafstanden te zien tot aan (of vanaf) Brussel terwijl ik de .nl versie van de site bekijk?
Zat in dit menu : http://www.wintersport.nl/skipas/superschnee

Aequilater Nubila

De pistekaart van Cervinia (en ook de tekst) is verouderd. De zwarte 44 bestaat niet meer. Er zijn nu twee nieuwe zwarte: de 62 en de 5bis.

null

Het weerbericht is (weer) stuk ;)

null

Het weerbericht is (weer) stuk ;)

Soost op 5 feb 2018 09:33

Wilde het net plaatsen.

Dank voor het doorgeven. @winterwonderland, wordt opgepakt. @DrPhil de kaart is vervangen. @Soost @michelr de data is afgelopen nacht vastgelopen, we zijn aan het kijken waarom het misgaat. We zijn hem nu opnieuw aan het binnenhalen.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

@roel, bij de mooiste pistes staat nog steeds de zwarte 44, maar die bestaat niet meer. PS. De kleine afbeelding van de kaart is nog de oude kaart.

@DrPhil Dat kan even duren door caching. We gaan even in overleg wat nu de nieuwste mooie piste is. Als je tips hebt zet ze maar door in PM :-)

Click. Click. Peace

Waarom krijg ik alle reisafstanden te zien tot aan (of vanaf) Brussel terwijl ik de .nl versie van de site bekijk?
Zat in dit menu : http://www.wintersport.nl/skipas/superschnee

winterwonderland op 3 feb 2018 19:16

Opgelost!

MAND!

Op de gebiedspagina van Kuhtai staat er bij rustig een plusje, terwijl de tekst eigenlijk iets anders doet vermoeden:

Sterke punten
Rustig
Door de hoge ligging zijn de sneeuwcondities vaak veel beter dan op andere bestemmingen, daarom kan het erg druk worden in dit skigebied. Ook in het weekend komen veel dagjesmensen uit Innsbruck.

https://www.wintersport.nl/skigebieden/kuhtai

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Beetje klein wellicht maar qua procenten blauw/rood/zwart:

https://www.wintersport.nl/skigebieden/ischgl

Als je de procenten optelt, kom je uit op 101% en dat kan natuurlijk niet. ;)

Quick op 19 jan 2018 22:44
Mr. Slow

@Quick Fixed.

MAND!

De zoekfunctie vult helaas weer geen suggesties in als je iets wilt zoeken.

Mr. Slow

De zoekfunctie vult helaas weer geen suggesties in als je iets wilt zoeken.

Quick op 25 feb 2018 23:44

Dacht dat dat aan mij lag maar heb hier dus ook last van op de pc met chrome.

Übung macht den meister!!!

Ik ook. Windows en Firefox.

Is er een vast tijdstip dat de weersvoorspelling van je favoriete gebied en zo wordt geüpdatet? Ik zie nog steeds de voorspelling van gisteren (woensdag), van elk gebied dat ik opzoek…

Om nog maar even een bug (of meerdere) te melden aangaande de foto-viewer:
Met panoramafoto’s weet deze geen raad en comprimeert het formaat tot zowat thumbnail.

Daarnaast worden echt goede kwaliteit foto’s (boven de pak 'm beet 1500 bij 1280 pixels) ook danig gecomprimeerd.

De eerdere fotoviewer kon wél overweg met uitzonderlijke formaten, en bood de kans het origineel weer te geven door de URL licht aan te passen. Dit lijkt bij de huidige fotoviewer onmogelijk.

@Bennie Wordt aan gewerkt!

Click. Click. Peace

Bij de skigebied overzichten zie je soms niet een lijstje van sfeervolle dorpen, alleen als deze uitklapt door erop te klikken. Het is niet bij elk skigebied, maar oa zie ik het bij Obertauern.

null

Bergen + Sneeuw = ❤

Bij de skigebied overzichten zie je soms niet een lijstje van sfeervolle dorpen, alleen als deze uitklapt door erop te klikken. Het is niet bij elk skigebied, maar oa zie ik het bij Obertauern.

null

Nelis op 28 aug 2018 08:51

In sommige gebieden zijn er ook helemaal geen sfeervolle dorpen… ;) Misschien heeft dat ermee te maken?

*bericht bewerkt door GiGi op 28 aug 2018 08:53

Andere bug. Als je iemand wil taggen met een langere naam, en een deel van het begin van de naam is al in gebruik door iemand anders, dan werkt dat taggen niet:
@Harry(winterberg) bijvoorbeeld.

Mr. Slow

En er staat nog steeds niet wat je precies beoordeeld hebt in je profiel:

https://www.wintersport.nl/profiel/4718

De beoordeling van Galibier Thabor van 5 maart 2017 staat er nog in, maar daarna staat er alleen “Beoordeelde met ****”, in plaats van dat de bestemming of het skigebied waar de beoordeling over gaat daar ook bij staat.

Mr. Slow

Andere bug. Als je iemand wil taggen met een langere naam, en een deel van het begin van de naam is al in gebruik door iemand anders, dan werkt dat taggen niet:

@Harry(winterberg) bijvoorbeeld.

Quick op 28 aug 2018 10:43

Leestekens (andere karakters dan letters of cijfers) in een naam is hier denk ik het probleem…

Plaats een reactie