Website feedback & bugs

null

Op de homepage lijkt bij alle artikelen dezelfde foto te staan, gaat hier iets mis of is dat bewust zo gedaan?

Born to Ride

Dat gaat zeker mis, er wordt naar gekeken!

Click. Click. Peace

probeer de zoekfunctie net uit maar het werkt niet meer zoals voorheen. Op mn ipad doet ie het helemaal niet, op mijn telefoon (samsung) krijg ik wel de keuze-selectievakjes, en filtert hij de gebieden ook, maar kan ik het filtervenster niet sluiten waardoor ik niet kan doorklikken op de aanbevolen skigebieden… Bugje?

Lijkt inderdaad een bug in geslopen te zijn, we gaan er naar kijken @G11ling . Dank voor het melden!

Een nieuw topic openen vanaf de telefoon niet meer mogelijk of mis ik iets?

LA NORMA😍☃️

Het lijkt erop dat er inderdaad iets niet goed gaat. Gaan we asap naar kijken

Click. Click. Peace

Misschien geen bug, maar het nieuwste artikel staat niet bovenaan meer op de homepage?
Het lijkt op te lopen (8okt, 10okt, 11okt en 12okt) waar het (dacht ik) altijd afliep.

null

@Waah Nee dit is geen bug. Dit zijn uitgelichte artikelen. Blogs die daar door de redactie worden geplaatst, om eventueel wat langer of korter in beeld te zijn. Wil je blogs op chronologische volgorde kijk dan op:

https://www.wintersport.nl/weblog

Click. Click. Peace

null

zit een typo in notificatie dat jullie ook een belgische site hebben :)

Bergen + Sneeuw = ❤

Oeps slordig, gaan we aanpakken ;-)

Click. Click. Peace

Ik probeer net door te klikken naar restaurants, maar die pagina’s geven allemaal een 404 fout.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik zie het, gaat op de lijst

Click. Click. Peace

Klopt het dat het rode circkeltje rond de avatar van eerst rood nu blauw is?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Klopt het dat het rode circkeltje rond de avatar van eerst rood nu blauw is?

Birdheart op 22 okt 2018 16:24

Klopt als een bus :)

Klopt het dat het rode circkeltje rond de avatar van eerst rood nu blauw is?

Birdheart op 22 okt 2018 16:24

Klopt als een bus :)

Rene op 22 okt 2018 19:35

Nog nooit een bus horen kloppen.
Maar blij dat het klopt

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

In deze post van mij (topic 423549) zat een plaatje… nu niet meer. Heb het al vaker gezien dat die ineens waren verdwenen. Maar in dit geval was het plaatje min of meer de kern van de post (en veel reacties erna).

null

Hij staat er bij mij nog wel @GiGi?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja bij mij nu ook weer. Zal een laad-probleem zijn aan mijn kant. Never mind.

Bij tabje dit is niet oke, zou ook de optie reclame bij kunnen of valt dit onder spam?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Valt onder spam geloof ik.

Precies en dan checken wij of het door de beugel kan (meestal niet)

Click. Click. Peace

null

Wat ik hier niet snap is hoe de bereikbaarheid van een dorp wordt bepaald. De bereikbaarheid van Morillon 1100 en het daldorp van Samoens is goed. De bereikbaarheid van het daldorp van Morillon is matig. Voor zowel Morillon 1100 als Samoens rijdt je dwars doorheen Morillon. Ik denk dat Morillon zo ongeveer het makkelijkst bereikbare skidorp in de Alpen is vanuit Nederland. Het ligt bijna direct aan de snelweg en ligt relatief heel dichtbij Nederland.

Born to Ride

@Matthias123 Daar gaan we even naar kijken

Click. Click. Peace

Ik heb bij de weersvoorspelling Flachau ingevoerd
Nu staat er een voorspelling voor 14 dagen, gisteren maar voor 6 dagen
Dat verschilt iedere keer

Ik heb bij de weersvoorspelling Flachau ingevoerd
Nu staat er een voorspelling voor 14 dagen, gisteren maar voor 6 dagen
Dat verschilt iedere keer

niekniek op 8 nov 2018 09:03

Als de lange termijn data nog niet binnen is (of er zit een fout in), dan toont hij automatisch de 6-daagse als die wel binnen is. Zo voorkomen we dat het veld leeg blijft.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Ik heb bij de weersvoorspelling Flachau ingevoerd

Nu staat er een voorspelling voor 14 dagen, gisteren maar voor 6 dagen
Dat verschilt iedere keer

niekniek op 8 nov 2018 09:03

Als de lange termijn data nog niet binnen is (of er zit een fout in), dan toont hij automatisch de 6-daagse als die wel binnen is. Zo voorkomen we dat het veld leeg blijft.

Roel op 8 nov 2018 09:06

Oke, bedankt maar weer

Bij openen van de app op mijn Iphone start (nog steeds) automatisch de neerslagvoorspelling.
Foutje of moet ikzelf iets aanpassen?

...ski-addict...

Bij openen van de app op mijn Iphone start (nog steeds) automatisch de neerslagvoorspelling.
Foutje of moet ikzelf iets aanpassen?

maik100 op 8 nov 2018 09:51

Welke app als ik vragen mag? We hebben al jaren geen app meer.

Bij openen van de app op mijn Iphone start (nog steeds) automatisch de neerslagvoorspelling.
Foutje of moet ikzelf iets aanpassen?

maik100 op 8 nov 2018 09:51

Ik neem aan dat je bedoelt een snelkoppeling naar de site aangezien er geen app is voor zover ik weet.
Ik had dit ook op iOS10.3.2 en ben recentelijk overgestapt naar iOS12 en heb met dezelfde ‘zet op beginscherm’ link die ik eerder had aangemaakt voor ‘https://www.wintersport.nl’ het probleem nu niet meer.

Als ik een bericht bewerk en op opslaan druk wordt ik een paar topic terug gezet. Ipv naar het bericht dat bewerkt is.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Plaats een reactie