Website feedback & bugs

@jeffvdv ik ook! Voel me nu soms genoodzaakt te reageren alleen om het topic te volgen. :) - kan het niet helemaal onderaan het topic, net boven plaats een reactie?

Bergen + Sneeuw = ❤

@Nelis 😂😂😂

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Gaat op de lijst!

Click. Click. Peace

null

In de categorie schoonheidsfoutjes, Achter de doorzichtige header / menubalk zie ik een mededeling dat Wintersporters ook een Belgische variant heeft. Maar ik kan er niks mee.

(Komt waarschijnlijk door mijn VPN verbinding via mijn werk).

Opera Browser, Windows 10.

*bericht bewerkt door Nelis op 10 dec 2018 08:40

Bergen + Sneeuw = ❤

En als we het er dan toch over hebben, waarom is mijn naam (rechtsboven) eigenlijk niet met een hoofdletter? :)

Bergen + Sneeuw = ❤

@Nelis , komt inderdaad door die VPN, heb wat testen gedaan inclusief Opera en komt inderdaad via VPN naar boven. Maar dank voor het indirect melden dat de melding verstopt zit achter de header, dat gaat gefixed worden, kun je de melding daarna ook direct wegklikken ;-)

Ik bedoelde met name dat de melding verstopt zat achter de header :) - Ik heb er geen last van, maar de functie van zo’n melding valt weg als je hem niet ziet :) Succes!

Bergen + Sneeuw = ❤

In het kader van “feedback is een cadeautje” - en dat past wel in deze decembermaand. De “laatste sneeuwval” is op de gebiedspagina (nog) niet bijgewerkt.

null

Bergen + Sneeuw = ❤

Maar in Skiwelt is de laatste sneeuwval toch ook van vóór de Industriële Revolutie? Sinds dien alleen maar regen daar… ;)

Volgens mij zit er nog een verdwaalde debug-regel in. Zie de int(4) in linkerbovenhoek

null

Bij view source zie je ook dat ie letterlijk voor de HTML er al ingeduwd wordt.

null

*bericht bewerkt door Wouter1981 op 14 dec 2018 13:36

Miniem puntje, maar als je pistekaarten in een nieuw tabblad opent komt er het oude logo bij te staan.

null

''Powder to the people''

Bij view source zie je ook dat ie letterlijk voor de HTML er al ingeduwd wordt.

null

Wouter1981 op 14 dec 2018 13:33

Fixed! 👍🏻🤓

MAND!

Nice find! Ook best mooi logo trouwens… ;)

Fixed! 👍🏻🤓

Yo-han op 14 dec 2018 13:45

Donders, je hebt gelijk! Snel gedaan!

Miniem puntje, maar als je pistekaarten in een nieuw tabblad opent komt er het oude logo bij te staan.

null

AMONIVES op 14 dec 2018 13:43

En gefixed. Stop de tijd. 🛎⏱

MAND!

De mobiele profielpagina is denk ook zo snel te fixen ;).

Trouwens meer een vraag, waarom is het laden van je Inbox zo ontzettend veel langzamer dan de rest van de site?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Was het feit dat de profile pic half afgeknipt wordt door het headermenu al gerapporteerd?

null

Was het feit dat de profile pic half afgeknipt wordt door het headermenu al gerapporteerd?

Wouter1981 op 14 dec 2018 14:05

Ja, recht boven je eigen post ;-) Heb ik zojuist opgelost, zal een dezer dagen wel online gaan, als is het in dit geval van @Yo-han meer een goede vorm van censuur 😂 Potverdikke wat maken jullie er nog een productieve vrijdag van zo 🍻

*bericht bewerkt door Rene op 14 dec 2018 14:13

Beste,

ik heb 't ooit al eens gemeld, maar…

Wanneer je bij de reviews van vele forumleden kijkt waar “géén” plaatsnaam in de titel is vermeld kan je NIET klikken en kom je ook niet te weten over welke plaats het gaat.
1 voorbeeld : niekniek

Born to run. B.S.

Trouwens meer een vraag, waarom is het laden van je Inbox zo ontzettend veel langzamer dan de rest van de site?

Shane op 14 dec 2018 14:00

Daar zijn twee redenen voor te bedenken. Namelijk:

  1. Er word op de site veel gecached. Zware pagina’s als deze die niet gecached worden lijken daarom meteen een stuk langzamer.
  2. We slaan alle tekst van jullie berichten versleuteld op zodat niemand behalve de zender en ontvanger het bericht kunnen lezen. Dit versleutelen kost net iets meer cpu tijd dan een simpel tekstje ophalen en dus hoe meer berichten in je inbox hoe meer vertraging dit kan opleveren.
MAND!

Beste,

ik heb 't ooit al eens gemeld, maar…

Wanneer je bij de reviews van vele forumleden kijkt waar “géén” plaatsnaam in de titel is vermeld kan je NIET klikken en kom je ook niet te weten over welke plaats het gaat.
1 voorbeeld : niekniek

dan58 op 14 dec 2018 14:35

Deze bug is mij ook al langer een doorn in het oog en ook al vaker gemeld.

Mr. Slow

Wanneer ik de weerkaart open dan is Livigno (mijn laatste bestemming) aangeduid met een rode stip.
Ik weet echter niet meer hoe ik die heb geplaatst of hoe ik deze moet wijzigen naar mijn volgende bestemming(Alta Badia)
Kan iemand van de “new generation” een baby-bomer helpen in dit digitale doolhof aub?🤔😥😉

Born to run. B.S.

@dan58
Op de homepagina scroll je wat naar beneden. Daar zie je de 6-daagse weersvoorspelling voor jouw laatste ingevulde skigebied. Naast de naam van dat gebied staat ‘wijzig favoriete skigebied’ of iets dergelijks. Daar op klikken, de boel invullen en voilà.

@Gigi
THX ⛷ 👍

Born to run. B.S.

Het lijkt alsof de laatste activiteit in een topic zoals gemeld bij het forumoverzicht niet (altijd) klopt met de werkelijke laatste activiteit … ik vermoed dat ingrijpen van de moderator in een bericht er voor zorgt dat de tijdmelding blijft hangen bij het bericht waarin de moderator ingreep. Foutje, mod-trick of kijk ik niet goed?

Of een gebruiker die een bericht bewerkt @nr49.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane blijft ie dan ook hangen bij dat bericht?

@nr49 Vaak als een mod ingrijpt inderdaad (bericht verwijderen etc). Geen enorm probleem wat ons betreft, dus niet iets dat hoog op de bug-lijst komt ;-)

Click. Click. Peace

Niet dat ik het heel hinderlijk vind, maar het gebeurt ook als een gewone gebruiker een bericht aanpast.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie