Website feedback & bugs

Dus eigenlijk zijn we allemaal gewoon een NUMMER?! ;)

Foto 1 nieuwe reactie in de topic (over het weer) volgens overzicht, foto 2 geen reactie te zien. 🤔🤔

null

null

Dat bedoelde ik dus Yo-han 😉

Bla, bla, bla.

15 tot 30 minuten effe lekker in de live omgeving prutsen, hoppa, weer iets opgelost ;-)
Ik mag toch aannemen dat zo een fix ergens in een dev omgeving word uitgevoerd, er zit misschien nog wat review/documentatie werk aan vast, vervolgens in een test release geverifieerd worden en dan mag het een keer mee naar productie, en stiekem ben je in totaal een paar uur werk kwijt terwijl er nog voor honderden uren werk ligt met een hogere prio…

Powermage op 20 feb 2019 13:11

@Powermage Dan doe je iets goed mis in je organisatie. Tuurlijk doe je zoiets in een dev omgeving. Alleen hoef je niet gelijk documentatie te schrijven en te testen. Dat kan gewoon bij de volgende release. Wanneer je het dan samen pakt is het 5 minuten extra documentatie en een aantal minuten testen/reviewen.

Bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen ging dat altijd zo. Dan kan je dit soort kleine dingetjes gewoon snel oplossen. Elke vrijdag middag hadden we voor dit soort kleine dingetjes tijd. Er werd dan wel documentatie bij geschreven, maar dat was altijd maar erg weinig. Testen/reviewen werd pas gedaan als er genoeg was, anders kost het te veel tijd. Daarna ging het door naar de pré release en dan later pas naar de echte release. Op die manier waren we letterlijk 20 tot 30 minuten netto bezig met dit soort kleine dingen.

*bericht bewerkt door luuk777w op 22 feb 2019 16:07

Wintersport, het beste wat er is.

null

Ik begrijp heel goed, dat deze leuke community bekostigd moet worden, en ik wilde absoluut geen azijn pisser zijn, dus ik heb echt getwijfeld of ik deze feedback moet geve, maar ik vind de hoeveelheid advertenties tegenwoordig echt te veel, zoals dit screenshot 3/5, ik vind dat als lezer niet prettig :(

null

Ik begrijp heel goed, dat deze leuke community bekostigd moet worden, en ik wilde absoluut geen azijn pisser zijn, dus ik heb echt getwijfeld of ik deze feedback moet geve, maar ik vind de hoeveelheid advertenties tegenwoordig echt te veel, zoals dit screenshot 3/5, ik vind dat als lezer niet prettig :(

Ivo- op 22 feb 2019 22:14

@Ivo-, je bent een azijnpisser. Ik kan er weinig anders van maken.

*bericht bewerkt door Shane op 22 feb 2019 22:50

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bovendien staan er nog twee grote plaatjes boven.

null

Kom zojuist het bovenstaande tegen. Ruim 19 meter sneeuw lijkt mij een beetje érg veel ;)

Hierbij de link naar de webpagina waar het op staat.

https://www.wintersport.nl/weersneeuw

Zoomen op de mobiele website gaat niet helemaal goed met het sneeuw verwachting kaartje.
Niet ingezoomd valt er rond de Arlberg veel sneeuw

null

Wel ingezoomd is die sneeuw ineens verplaatst naar Zwitserland.

null

Ik krijg laatste tijd af en toe een notificatie dat er een nieuwe reactie is op een bericht. Wanneer ik het vervolgens open blijkt die nieuwe reactie niet zichtbaar te zijn. Dan staat er bijvoorbeeld op de homepage dat er 6 reacties zijn op het bericht. Wanneer ik het dan open staat dat er 5 reacties zijn en is de nieuwe reactie niet zichtbaar. Het bericht in een andere browser openen helpt ook niet.

Matthias123 op 20 feb 2019 09:09

Dit probleem lijkt nog steeds op te spelen…

Born to Ride

Vraag: is het ook mogelijk een functie toe te voegen bij een topic van 1 pagina om direct naar de laatste post te gaan? Bij een topic van meer dan 1 pagina’s kan dit wel (met de button in het forumoverzicht naast de titel)…

Ilona2 op 2 jan 2019 16:56

Even een schopje omhoog. Ben benieuwd naar de reacties van een admin.

⛷🎿

Bij 't topic “Forumregels” staat vermeld dat er gisteren nog 'n melding was om 18u22, maar sinds 7/1 is er géén beweging meer.

Born to run. B.S.

@dan58 Was spam die ik onzichtbaar heb gemaakt.

Click. Click. Peace

👌👍

Born to run. B.S.

In reacties op een blog is er geen ‘niet-OK’ knop, klopt dat? Of is het alleen bij racties van moderators dat je niet op ‘niet-OK’ kan klikken? ;)

null

Ik zie het inderdaad. Gaat op de lijst.

Click. Click. Peace

Is hier nou echt niks tegen te doen?

null

Übung macht den meister!!!

Geen update van de weerverwachtingen vandaag op de gebiedspagina’s?

Born to Ride

@RFKANGOO Daar werken we bijna dagelijks aan. Vandaag was ik iets te laat.

@Matthias123 Ik ga even navragen

Click. Click. Peace

@RFKANGOO Daar werken we bijna dagelijks aan. Vandaag was ik iets te laat.

Rogier op 13 mrt 2019 08:33

Dat bedoel ik met mijn vraag. Dat hier niet preventief iets tegen te doen is?

Übung macht den meister!!!

Dat doen we ook. En wordt al heel, heel, veel automatisch weggefilterd. Maar soms kont er wat tussendoor. Als het goed is komt deze Chinees niet terug.

*bericht bewerkt door Rogier op 13 mrt 2019 09:52

Click. Click. Peace

Dat doen we ook. En wordt al heel, heel, veel automatisch weggefilterd. Maar soms kont er wat tussendoor. Als het goed is kont deze Chinees niet terug.

Rogier op 13 mrt 2019 09:10

*Dit maakt de autocorrectie ervan als je ‘kont’ vaker gebruikt dan ‘komt’ haha ;)

Dat doen we ook. En wordt al heel, heel, veel automatisch weggefilterd. Maar soms kont er wat tussendoor. Als het goed is kont deze Chinees niet terug.

Rogier op 13 mrt 2019 09:10

Sandra stond zeker in haar blote kont🥶

LA NORMA😍☃️

oeps :-)

Click. Click. Peace

Het is nu net of wintersport.nl een nieuwe markt wilt aanboren in Azië. 5 tabs vol met Aziatische hiërogliefen.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Wij zijn op de hoogte en er al een paar dagen hard mee bezig…

Click. Click. Peace

Dat doen we ook. En wordt al heel, heel, veel automatisch weggefilterd. Maar soms kont er wat tussendoor. Als het goed is komt deze Chinees niet terug.

Rogier op 13 mrt 2019 09:10

Misschien die ene chinees niet maar er schijnen nog veel meer chinezen te zijn.
Toch best irritant als je ff snel het forum wilt bekijken en je op de 1e 3 pagina’s enkel onleesbare meuk tegen komt.

Übung macht den meister!!!

Je kan het toch ook op de chineese manier oplossen… heel china een ban geven… :-)

Als ik hem was zou ik me wel engels leren want met deze tekens krijg je niet veel klanten hier.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Hoe komt 't dat bepaalde foto’s bij “Laatste reviews” , bijvoorbeeld bij Skippy79 ROOD zijn en er niets te zien is?

Born to run. B.S.

oi, ik kan mijn foto’s zien :(

@Snowball Dat is het eerste wat we probeerden. Maar het lijkt erop dat ze het niet eens geautomatiseerd doen maar met de hand via VPN’s uit allerlei verschillende landen. Na elke aanpassing aan onze kant bedenken ze weer een nieuwe truc.

MAND!

Plaats een reactie