Test-event Stubaier Gletsjer 9 t/m 13 november

Dit onderwerp gaat over de bestemming Stubaier Gletscher

Wie gaat er mee?

Het plan is om woensdag 9 november overdag heen te rijden (naar het Stubaital, appartement moeten we nog zoeken en boeken), daar 3,5 dag ski’s en ander wintersportmateriaal testen op de gletsjer en zondag in de middag weer terug naar Nederland rijden. Dan kan je maandag weer naar je werk, school, etc.

Hier informatie over het evenement en wat er allemaal te doen en testen is: http://mein.sportscheck.com/sport/wintersport/events/2016-gl…

Een indicatie van de kosten: testen kost € 30 per dag; een 4-dagen skipas voor de gletsjer kost € 164. In totaal is dat dus € 284 voor vier dagen ski’s testen. Daar komt dan uiteraard nog verblijf, reis en eten en drinken bij.

Ikzelf heb een auto waar je met 3 personen en bagage prima in kan (met meer wordt het krap, vooral de bagage). Maar als we met meer gaan, is twee auto’s wellicht handiger.

Wie interesse heeft, laat het weten. Dan kunnen we snel een leuk en betaalbaar onderkomen boeken.

*bericht bewerkt door Rogier op 17 sep 2016 12:47

Je bent mss wel onze man… :)

Ik en mijn vriendin zouden graag dat weekend naar Stubai gaan. Maar we zitten dus zonder auto, daarom overwegen we een busreis naar een andere Gletscher. In dat geval zouden we onze 4 dagen STURMSPERRE verkopen die we kregen vanwege slecht weer en dus twee dagen gesloten. €30 per dag of €100 voor 4 dagen, profijt dus! ;)

Maar zoals ik dus eerst aanhaalde zijn we eigenlijk ook op zoek naar vervoer! Jij kan ons ‘situatie’ misschien helemaal oplossen! We hebben ook beiden een rijbewijs moest dit extra punten opleveren! :D

*bericht bewerkt door Gehan op 17 sep 2016 13:35

Gehan

Wie weet. Vooralsnog zijn we met 2 zeker (en 1 auto waar geen vier mensen en bagage in passen helaas), maar ik heb begrepen dat er nog meer gegadigden zijn, met auto. Dus als er plekken in de auto beschikbaar blijken te zijn, is het zeker een optie om samen te gaan. Maar daar kan ik nu nog niks definitiefs op zeggen.

Ok ik hoor het hier dan wel vermoed ik? Zoniet kan/mag je altijd onze skipassen kopen…

Gehan

Ik laat het nog weten. Skipassen overnemen is een optie, al heb ik net wel interessante package deals gevonden waar al een skipas in zit. Maar ik hou het in mijn achterhoofd.

Hoi Gijs, ga zeker mee. Heb misschien nóg 2 deelnemers (stel), heb het er al wel met hen over gehad, maar nog geen definitief antwoord.

Klinkt interessant?

Tourski workshop, maar ik zie niet veel off-piste fabrikanten op het test materiaal lijstje staan.
@Gigi is er ook een overzicht van andere test events?

Kan helaas niet mee, maar veel plezier allen!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@Menn0 ik zie ABS, Evoc, Black Diamond, Ortovox, Scott en de meeste mainstream merken wel op het lijstje staan. Alleen wat meer lokale merken als Black Crows zie ik er niet staan.

Aan de andere kant moet je je afvragen hoe veel geluk je gaat hebben dat je freeride-materiaal ook echt in de bedoelde omstandigheden kan testen in november op een gletsjer…

Newrus Snowcountry testride later die maand in Kaprun is dan weer wel echt op freeride gericht. Zie hier het hele overzicht: http://gigiski.com/testmogelijkheden-najaar-2016/

Er zijn interessante aanbiedingen voor wat wij willen: 4 dagen skiën en testen en 4 overnachtingen (met ontbijt) vanaf € 316 p.p. Niet verkeerd toch?

Behalve @Pirmin en @Menn0 nog andere geïnteresseerden?

Ben er de week ervoor :-( maar vorig jaar was ik daar tijdens die dagen en kan vertellen het is super georganiseerd!
Er staat ook veel meer dan wat ze aankondigen.

Veel plezier!

Er zijn interessante aanbiedingen voor wat wij willen: 4 dagen skiën en testen en 4 overnachtingen (met ontbijt) vanaf € 316 p.p. Niet verkeerd toch?

Behalve @Pirmin en @Menn0 nog andere geïnteresseerden?

GiGi op 26 sep 2016 14:16

Het enige van de ski-test weekenden die maand waarop ik kan. Dus jep geinteresseerd.

Menno

Interesse! Maar begin volgende week bij een nieuwe werkgever, dus moet even bekijken of ik verlof kan regelen. ;)

Laat maar weten @Arnh. Maar hoe eerder we kunnen boeken, hoe voordeliger het zal zijn.

Niemand anders? Volgende week willen we gaan boeken.

Geboekt.

Plaats een reactie