betaalbaar onderkomen voor alleengaande

Ik ben een alleengaande wintersporter en loop er ieder jaar tegenaan dat je voor 2 personen moet betalen of een dure éénpersoonskamer. Ik zou graag tips krijgen van onderkomens die vriendelijk geprijsd zijn voor iemand alleen. Ik vind het prima om kamer te delen of zelfs matrassenlager/ slaapzaal/ mogelijkheid om gebruik te maken van de keuken etc. Ook zou een leuke bijkomstigheid zijn als de plek goed met openbaar vervoer te bereiken is en de skipas betaalbaar is. Misschien wat veel wensen, maar het zijn wensen. En een mens mag wensen hebben , toch? Hoor graag tips/ ervaringen!!!

Volgens mij zijn er wel aardig wat skigebieden met hostels, dus volgens mij moet dat dan niet zo een probleem zijn. Qua goed bereikbaar met ov weet ik dat er 1 in Fulpmes zit, maar er zijn vast genoeg andere.

Welke week zoek je een onderkomen? Als je buiten het hoogseizoen gaat weet ik wel een vrij goedkoop ontbijtpension in Fugen-Zillertal. Goed te bereiken met openbaar vervoer en op loopafstand van de spieljochbahn of skibus naar Hochfugen

*bericht bewerkt door Jethro op 07 okt 2016 19:56

Hoi,

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Daarom is het voor mij geen probleem een kamer te
delen. Zijn toch vaak losse bedden.
Ben 57 jaar en kom uit haarlem

Zijn toch hotels (4*) die best mooie en ruime 1p kamers aanbieden, tegen de prijs die je pp bij 2 personen ook betaald voor 2p kamer.
Wel ff zoeken soms. Heb er ervaring mee in hinterglemm, ischgl en ellmau.

je hebt ook reisorganisaties waar je mee kan en alleen een kamer kan boeken. sommige zijn niet alleen maar op jongere gericht.

Hallo @jwgroeneveld

Beste is gewoon een 2pers te boeken en is goede navraag doen welk gebied je neemt met wintervakantie,
1pers kamer is meest 2pers en dan betaal je toeslag op de kamer,en dat is 23% op de prijs wat je betaald,

Ik heb 21jaar gewerkt als hotelmanager/ment wereldwijd,
En ik boekte zelf meeste vakanties in het naseizoen scheelt 45% op het hoogseizoen,
Hoop dat ik wat info heb kunnen geven aan jw

Vr Gr Renée

Positive additude to live,with Respect

Als je in Oktober gaat kan je voor lage prijzen in o.a. Stubaital zitten. Ik zit nu in een officieel 4 persoons appartement voor 225 euro.

Maar probeer anders eens te kijken naar Airbnb.

Ik ga gewoonlijk ook alleen op wintersport , indien iemand een reisgenoot zoekt voor komende winter dan hoor ik het graag.
Dit voor het gezelschap en het drukken van de kosten. ik ben snowboarder met gemiddeld niveau

Hoi ph,

Ik ben Peter vd Berghe uit Haarlem 57 jaar en zoek nog een reisgenoot

Plaats een reactie