Franse arrogantie

Na veel vijfen en zessen heb ik een vertaling gekregen.
Maar te veel moeite hiervoor moeten doen.

Anderzijds, grappig dat mensen mij hier Nederlandse arrogantie verwijten.
Wat een Nederlander ben ik ik niet. ;-)

Anon5710 op 25 okt 2016 13:56

je had het zomaar kunnen zijn ;)

Running against the wind

Wat een Nederlander ben ik ik niet. ;-)

Anon5710 op 25 okt 2016 13:56

Het fijt dat je Belg bent maakt dit verhaal er niet beter op.

Ben je er nu nog trots op ook? Je lijkt wel een Duitser die hier al 30 jaar aan de Zeeuwse kust komt en nog altijd het vertikt om 1 woord Nederlands te spreken…

Born to Ride

… of een Vlaming die vertikt Frans te spreken in Parijs, of Luik.
… of een Waal die vertikt Vlaams te spreken in Brugge of Antwerpen. (of CETA goed te keuren)
… of een Nederlander die vertikt Duits te spreken in Innsbruck.
… of een Bask die vertikt Spaas te spreken in Madrid.

Rogier zei het hierboven … dit is het “verantwoordelijk”-topic van dit voorseizoen :).

Nee nog triester, als je Belg bent. Je halve land spreekt Frans tis je 2e moerstaal als Vlaming. Verplicht op school zelfs…

Aan de geliefde Nederlandse forumleden:
Gelieve niet alle Belgen over dezelfde kam te scheren. Ik denk dat jullie ook jullie eigen portie idioten rondlopen hebben…spijtig genoeg…

Voor wat de CETA discussie betreft, denk ik dat het maar best dat er iemand kritisch vragen stelt voor hetgeen in dat verdrag staat. Persoonlijk weet ik nog maar een stuk wat erin staat, maar hetgeen ik nu weet is reden genoeg om dit af te schieten.
Het is overduidelijk dat ik en vooral mijn kinderen veel minder zekerheden(kwaliteits garanties) krijgen als het Ceta in zijn huidige vorm zomaar aanvaard wordt. Het verbaast me trouwens wel dat de anders zo mondige Nederlanders hier zwijgen…
Waar iedereen wel gelijk heeft, is dat de timing waarop afgekeurd werd nogal delicaat(slecht) gekozen is en dat is inderdaad een politiek spel.

Alles is gezegd in dit topic en topic gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie