Muziek in de apresskibar

@ROM1973:
waar werk je dan in Sölden? Almrausch?

@ROM1973:
waar werk je dan in Sölden? Almrausch?

Feli op 31 okt 2016 12:36

Ja…

Misschien is iets van Glasperlenspiel ook wat, voor de afwisseling.
Een Duits duo ,klinkt erug lekkerrr.

En Mia Jullia , met Mallorca bin ich daheim.
Wir sind die Geilsten

peet3972

Leuk, ik kom vaker aan de overkant van de straat maar zal komend seizoen wel eens een keer bij jullie komen kijken.

En on-topic, liever toch Duitse (apres-ski) muziek:

Stereoact feat Kerstin Ott - Die immer lacht
Gestört aber Geil - Unter meine Haut

En zoals Peet3972 aangaf: Glasperlenspiel - Geiles leben doet het ook altijd wel lekker.

En als laatste natuurlijk: Der alte Dessauer in de versie van Matty Valentino!
(Am morgen hab’n wir Schedelweh am mittag wieder Durst, komt me bekend voor haha)

@Feli dankjewel dankjewel! Het nummer Die immer lacht zoek ik als sinds de skivakantie van maart afgelopen jaar!

Persoonlijk wil ik als Nederlander juist Duitse/internationale hits horen. Een apres ski tent die louter Nederlands draait mijd ik liever.

De hits van afgelopen jaar wat mij betreft:

-Die immer lacht
-Hulapalu
-Biste Braun kriegste fraun
-Ham kummst

robbertvanwinsen op 16 okt 2016 19:40

allemaal top nummer :)

Hoe Hoger Hoe Beter

Al veel goeie nummers voorbij zien komen!

Taxi nach Paris (Fabelwelt Radio Edit) - The Disco Boys
Tausendmal Du - Tobee
7 Sünden (Party mix) - DJ Shitstorm
Was dann? - Schürzenjäger
Schürzenjägerzeit - Schürzenjäger
Theo wir fahr’n nach Lodz - Vicky Leandros
Lass uns gehen - Revolverheld
Geh nicht in die Stadt (heut nacht) - Juliane Werding

Heb een vraagje aan Rom1973.

Is er ook nog verschil in de muziekkeuze, betreft mensen die uit de randstad komen, en mensen uit het noorden,oosten of zuiden van het land?

Ikzelf kom uit het zuiden en vind de duitse apres-skihits juist helemaal te gek!!

peet3972

Heb een vraagje aan Rom1973.

Is er ook nog verschil in de muziekkeuze, betreft mensen die uit de randstad komen, en mensen uit het noorden,oosten of zuiden van het land?

Ikzelf kom uit het zuiden en vind de duitse apres-skihits juist helemaal te gek!!

peet3972 op 2 nov 2016 19:17

Ik kom uit de Randstad en vind de Duitstalige apres ski muziek juist tof.

ai ai, de Brabo’s onder ons zullen wel met deze aan komen zetten. Hopelijk pas NA de kerst in de apres ski hutten te horen.

ai ai, de Brabo’s onder ons zullen wel met deze aan komen zetten. Hopelijk pas NA de kerst in de apres ski hutten te horen.

interjrs op 4 nov 2016 19:04

Snollekes rules! Ooooooolaaaaaaaaa!

ai ai, de Brabo’s onder ons zullen wel met deze aan komen zetten. Hopelijk pas NA de kerst in de apres ski hutten te horen.

interjrs op 4 nov 2016 19:04

Snollekes rules! Ooooooolaaaaaaaaa!

@rom1973. Sta je met ene Jorn in de almrausch?

Let it snow, let it snow, let it snow

Heb een vraagje aan Rom1973.

Is er ook nog verschil in de muziekkeuze, betreft mensen die uit de randstad komen, en mensen uit het noorden,oosten of zuiden van het land?

Ikzelf kom uit het zuiden en vind de duitse apres-skihits juist helemaal te gek!!

peet3972 op 2 nov 2016 19:17

Ik kom uit de Randstad en vind de Duitstalige apres ski muziek juist tof.

Dennis12 op 2 nov 2016 19:23

Nee hier zit niet zo heel veel verschil in…

[quote]Heb een vraagje aan Rom1973.

Is er ook nog verschil in de muziekkeuze, betreft mensen die uit de randstad komen, en mensen uit het noorden,oosten of zuiden van het land?

Ikzelf kom uit het zuiden en vind de duitse apres-skihits juist helemaal te gek!!

peet3972 op 2 nov 2016 19:17

Ik kom uit de Randstad en vind de Duitstalige apres ski muziek juist tof.

Dennis12 op 2 nov 2016 19:23

Nee hier zit niet zo heel veel verschil in…

ja, Jorn is mijn Collegae

@Rom: leuk om je van de week even gesproken te hebben. Was erg geslaagd in de Almrausch! Je weet er in ieder geval een mooi feestje van te maken!

Moet eerlijk zeggen dat ‘JeBroer - Kind van de duivel’ het ook wel erg lekker doet naast de Duitse hits.

Ook leuk dat @Rom1973 de nummertjes draait die worden aangevraagd zoals tomatenplukkers en helicopter :)

Afgelopen dagen toch veel nederlandstalige platen in de Pilzbar - Mayrhofen. Niet verwacht.

Ben je er komend weekend ook nog?
En is
Auffe aufn Berg al bekend bij jullie?

Afgelopen weekend in Obertauern naast de veel bekende (Duitstalige) klassiekers ook deze met grote regelmaat voorbij horen komen:

  • Chöre (Mark Forster)
  • Pocahontas (AnnenMayKantereit)
  • Ein Kompliment (Sportfreunde Stiller)
  • Polka, Polka, Polka (Brings)

Kan het alleen maar waarderen…

*bericht bewerkt door Drafi op 05 apr 2017 09:45

Weet iemand hoe het duitstalige liedje heet dat begint met Viking Clapping?

Hier nog 1: Johnny Däpp van Lorenz Büffel, deze is op dit moment een knaller in de alpen…

Groetjes, DJRom

Rom1973 op 31 okt 2016 12:05

Klopt, ook veel voorbij horen komen vorige week. Ook regelmatig gehoord en persoonlijke favoriet: Scheissmelodie van Kerstin Ott ;)

Weet iemand hoe het duitstalige liedje heet dat begint met Viking Clapping?

burtonboy op 5 apr 2017 18:50 [@burtonboy](/profiel/burtonboy) Bedoel je deze misschien?

@Rom: leuk om je van de week even gesproken te hebben. Was erg geslaagd in de Almrausch! Je weet er in ieder geval een mooi feestje van te maken!

Moet eerlijk zeggen dat ‘JeBroer - Kind van de duivel’ het ook wel erg lekker doet naast de Duitse hits.

Feli op 12 mrt 2017 22:03

Thanks!! Ik ga er komend seizoen mee door!

Ook leuk dat @Rom1973 de nummertjes draait die worden aangevraagd zoals tomatenplukkers en helicopter :)

pieter771 op 12 mrt 2017 22:31

Ik doe het niet altijd maar als de situatie er naar is dan doe ik dat soort verzoeknummer zeker wel…

We zitten midden in de zomer op dit moment maar ik begin er alweer zin aan te krijgen!
Misschien langzaam alweer een paar nieuwe nummers?

Plaats een reactie