goede traiteur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Val Tho op appartement en willen niet elke avond uit eten gaan. Waar kan je hier lekkere, verse traiteurmaaltijden krijgen? Vorig jaar in Arc 1800 was er een keigoeie traiteur in de SPAR, maakte dagelijks alles vers, elke dag wat anders, ook gezonde stuff. Heb je er hier ook zo ééntje?

Wat is een traiteur??

Übung macht den meister!!!
ik draag dus een pet

Oh dat is slim! nog nooit aan gedacht! Maar als je toch een appartement hebt en niet iedere avond uit eten wil kun je toch ook prima zelf koken?

Overigens heb ik overigens geen idee of er een goede traiteur zit, ondanks dat ik zelf vorig jaar in Val Thorens zat. Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat deze niet te vinden is gezien de vele appartementen en eetgelegenheden die Val Thorens telt.

Als ik Google op traiteur Val Thorens krijg ik best een flink aantal opties. Ik heb ze niet uitgeprobeerd maar ik zou zeggen ga het vooral het eens uitproberen. Eigenlijk is het altijd leuk om dit soort dingen uit te proberen. Soms zit het mee soms zit het tegen.

Willen niet te veel tijd spenderen aan het koken op een veel te klein fornuisje. Natuurlijk kunnen we ze allemaal uitproberen, maar leuker is het om onmiddellijk een hele goede te vinden ;-)

Wat is een traiteur??

RFKANGOO op 20 okt 2016 17:02

Een Franse verrader denk ik. Zo’n arrogante…

Plaats een reactie