Oud en nieuw in winterberg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Hallo,

Wij vragen ons af of Winterberg een leuke uitgaanslocatie is tijdens oud & nieuw…
Is er veel te beleven tijdens deze avond/nacht in Winterberg wat uitgaan betreft?

Zo ja, waar dan?

Je hebt natuurlijk wel een aantal tentjes. Ik meen mij te herinneren dat er in Der Brabander ook wat te doen is. Daarnaast heb je de lokale kroegen in het dorp. Misschien dat @Frans je verder kan helpen?

Carnas on Tour

Als er voldoende sneeuw ligt, dan heeft men in Neuastenberg de traditie om tot middernacht (jaarwisseling) het skigebied open te houden met een aansluitende vuurwerkshow. Uiteraard worden de pistes dan nog een keer geprepareerd om de zaak 's avonds weer mooi glad te hebben.

Er zijn dan ook vaak allerlei extra activiteiten eromheen mogelijk, zoals rodelen, live-muziek etc. Een echte aanrader als je het mij vraagt!

In Winterberg zelf is sowieso altijd wel wat te doen. Weliswaar geen speciaal avondski-aanbod, maar genoeg uitgaansgelegenheden met speciale dingen, zoals de Dorfalm. Als je het erg Brabands wil is er natuurlijk der Brabander, maar ook discotheek (Tenne) is mogelijk. Gewoon het stadje 's avonds doorlopen. ;)

*bericht bewerkt door Frans op 20 okt 2016 23:51

Plaats een reactie