betaalbaar appartement/ studio voor 1 persoon in Zermatt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zermatt

Weet iemand een betaalbaar app. / studio voor 1 persoon in Zermatt. Graag met wifi.
Mag ook een soort hostel zijn met slaapzaal maar wel met kookgelegenheid.

Wat vind jij betaalbaar en welke periode gaat het om?

Nu ben ik wel benieuwd wat je gaat vinden want: Zwitserland, Zermatt en betaalbaar zijn niet dingen gemakkelijk te combineren zijn…

Als ik naar Zermatt ga slaap ik in de Matterhorn Golf hotel in Randa.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Patrick1973 buiten de vakanties om vond ik de prijzen van de appartementen eigenlijk enorm meevallen t.o.v. Oostenrijk & Italië. Het is alleen de rest die het zo duur maakt…

[mention=“129582”] Het is alleen de rest die het zo duur maakt…

Tiny-M op 28 okt 2016 15:23

Die ‘rest’ is wel een noodzakelijk onderdeel van het geheel, dus enkel kijken naar logement om te bepalen wat duur en goedkoop is geeft eigenlijk een vrij foutief beeld op. Het is het totaal plaatje dat je moet bekijken.
En ja, Zwitserland is niet goedkoop. Ik heb er zelf geen probleem mee om niet in het skidorp zelf te slapen, en dus ‘bespaar’ ik daar wat centen. Maar het blijft een dure sport, maar wel extreem leuk.

Hallo JW,
Op deze wijze wil ik je even attenderen op een PB, dat ik gisteren heb gezonden. Een reactie zou ik op prijsstellen.
Mvg
Pensionado

Je kunt ook in Täsch logeren, en dan met de trein naar Zermatt. tja, kost wat moeite maar scheelt heel veel. Gornergratbahn ligt tov het station.

Plaats een reactie