Met welke auto naar wintersport???

volgens mij…diefstal van GPS-multimedia-toestel, niet? @Drikus

*bericht bewerkt door dan58 op 15 sep 2018 20:20

Born to run. B.S.

Wilde vanmorgen dochterje naar het hockey brengen, ik zeg: we moeten toch echt even de auto van mama pakken…

Aircobediening idd @dan58, de bediening van de rijmodi, versnellingsbak, parkeerrem en etc. Misschien was de dealer boos omdat ik me wat kritisch over BMW uitliet
😜 En idd @Shane: het alarm werkte niet. In ieder geval vannacht niet

*bericht bewerkt door Drikus op 15 sep 2018 20:35

@shane
Zo trof ik ‘m vanmorgen aan. Auto stond op de oprit, schuin onder ons openstaande slaapkamerraam. Niets gehoord.

fuck man @Drikus, medeleven …maar er zijn ergere dingen hé bijv. te weinig sneeuw deze winter :)

=Gekend probleem bij BMW : verleden jaar BMW x 5 van dochter voor 't terras van 'n brasserie gestolen bij klaarlichte dag.
Dieven lezen jou sleutel in met 'n laptop in de buurt, gegevens worden verzonden naar een collega die met 'n apparaatje van 50 €(via
internet) sleutel kopieert. Op 2 minuten is alles gefixt. (Politie en BMW kennen 't probleem)

Hopelijk ben je goed verzekerd!

*bericht bewerkt door dan58 op 15 sep 2018 20:48

Born to run. B.S.

Is ook geen probleem. Blij met PSV vanavond. Denk dat ze zich in Barcelona rot zijn geschrokken😂😂😂

@Drikus Dan zit je wel even 3x te kijken! @Dan58 Daarom dat verzekeraars auto’s met keyless entry waarschijnlijk niet meer willen verzekeren!

Ken een verhaal van iemand die ‘s ochtends naar zijn busje loopt die op zijn oprit stond, aandrijfas ontbrak!

Bij Audi’s is het nog veel erger. Ik ken iemand bij wie al 3x zijn airbag is gestolen.

Ik kan je vertellen dat ze het bij Mercedes ook gewoon doen 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane
Vertel
😜

Overigens ongekend imbeciel van de autofabrikanten dat ze dit niet kunnen voorkomen. Als je auto 2 of 3 jaar oud is, downloaden ze je signaal (ook zonder keyless) gewoon van internet. Maar ja, lekker verdienen voor de dealers natuurlijk.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ook op de oprit, achteraf wel wat gehoord overigens, stuurairbag en portemonnee (ja, ik weet het) eruit. @Drikus

*bericht bewerkt door Shane op 15 sep 2018 23:09

I can stick uphill ice, on my saucer...

wonen jullie allemaal in de Bronx ofzo :O

Zijn toch verhalen die ik in mijn omgeving niet hoor, of toch zelden.

*bericht bewerkt door Denis op 16 sep 2018 10:12

Of zoals bij de Volkswagen de radio RN510 (of zoiets) die uit elk model wordt gejat. De BMW van mijn ouders was overdag ingebroken op een volle parkeerplaats in Frankrijk, poging gedaan om ‘m mee te nemen maar was niet gelukt vanwege de startonderbreker in de boordcomputer. Inmiddels al bijna 25jr geleden alweer

*bericht bewerkt door Marijnt op 16 sep 2018 10:40

@Denis
In Nederland

Zijn rondtrekkende bendes @Denis, pakken een autootje of 10-20 in 1 keer in een buurtje. Werken veelal op bestelling, dus juist in “nette” buurtjes met veel nieuwe wagens gebeurt het veel.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Denis

in 't geval bij mijn dochter waren 't Roemenen die tijdelijk in “Nederland”(sic) verbleven :(

Hebben 'n vrachtwagen ter beschikking waar 'n achttal “dikke bakken” op kunnen, zeiltje erover, op 'n uurtje of 2 “Klusje geklaard”, vangen 'n paar honderd € en enkele weken later rijdt je BMW’tje over groezelige bergpaadjes in de Roemeense achterbuurten bestuurd door een of andere klojo die zelfs zijn naam niet zonder fouten kan schrijven.

Born to run. B.S.

null

Is dit nog iets waarmee je lekker naar de alpen kunt rijden?

null

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Neem dan deze, die heeft tenminste een dakkoffer. Alles zo bijeen gebonden staat zo slordig.

null

Bla, bla, bla.

@bartvwg
deze beter?

null

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ja, veel beter. Want geïntegreerde sneeuwschuiver!

Ja, @Veenhoorn deze lijkt me ook iets vlotter vooruit te gaan.

Bla, bla, bla.

null

De rechter is van mij :)

Ik begrijp dat je je klep open laat staan, zodat de airbagdieven zichzelf niet verwonden aan de ruitscherven?

@DrPhil

is een extra optie voor motorkoeling! 😉

Born to run. B.S.

!undefined
De rechter is van mij :)

JWWietsma op 18 okt 2018 16:14

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/3cbc9556b6ce85f9050036ee...

Die van mij in het midden

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 18 okt 2018 17:44

May the ski force be with you !!

Zijn dat niet de auto’s waarvoor pas forse boetes zijn uitgedeeld als koplopers “sjoemelen”

Hen48

Voorsprong door techniek he 😜

I can stick uphill ice, on my saucer...

De diesels zijn sjoemel, benzine niet. Rijdt in ieder geval heerlijk!

Net een nieuwe motor geplaatst en getuned. Met 245pk moeten we weer 10 minuten sneller op de plaats van bestemming zijn 😂

null

Disturbing the peace since 1975

Plaats een reactie