Top All-mountain ski Dynastar Outland 80 Pro, top prijs!

Beste wintersporters,

Wegens aanschaf van nieuwe ski’s verkoop ik met pijn in het hart deze prachtige ski’s. Het gaat om de Dynastar Outland 80 pro 183cm model 2013.
Ik heb er ongeveer 3 weken op geskied en nooit spijt gehad van mijn aankoop. Ze skiën echt ontzettend goed als je op zoek bent naar een ski voor en een gevorderde skiër bent die houdt van sportief skiën in elk type sneeuw. Of er nou poeder ligt, verspoorde/slush pistesneeuw of net geprepareerd, de ski knalt overal doorheen! Hij heeft namelijk een prima float in de poeder en skiet als een reuze slalom ski op de piste, dat is wat ik altijd zo fijn aan deze ski heb gevonden!

De ski’s zijn voorzien van een nieuwe waxlaag en zijn ook net geslepen dus je kan er zo mee op pad! Verder zitten er wat gebruikssporen op de topsheet, maar zijn het belag en de staalkanten in perfecte staat.

null
De ski’s staan wegens aanschaf van nieuwe nu al een seizoen binnen, erg zonde dus daarom wil ik er iemand anders blij mee maken!

Ik doe ze weg voor €220, wat echt een scherpe prijs is voor deze toppers!
De ski’s zijn op te halen in Amsterdam of in Limburg

Skis.com heeft een review geschreven, wat fijn is om te kijken of ze bij je passen!
http://www.skis.com/Dynastar-Outland-80-Pro-Skis-with-PX-Flu…

null
null

*bericht bewerkt door RubenB op 03 nov 2016 22:50

Up! :)

Up en prijsaanpassing naar €200, das toch ginne geld voor zoveel moois?

Nog steeds beschikbaar, prijs is onderhandelbaar.

Nogmaals: mooie en goede ski voor zacht prijsje! :)

Perfect om te gebruiken tijdens de Nordstau deze week! Met deze ski’s knal je heerlijk door de verse sneeuw op de pistes!

Slechts €200 en op te halen in Amsterdam of midden-limburg!

Plaats een reactie