Go pro camera

Welke go pro camera of andere camera zouden jullie aanraden voor kind van 12 j?
Ik zelf ken er helemaal niks van.

go pro hero 4 session

go pro hero 4 session

Sjcam 50 euro. Hoef je niet boos te worden. Als je kind hem toch weet te slopen.

Goedkoop 2de hands via marktplaats of dergelijke, een oudere model of helemaal geen gopro maar een goedkopere camera.
Als het kapot gaat doet het minder zeer en al die cameras in het goedkopere segment zijn goed genoeg voor leuke filmpjes te maken.
Maar is geld geen enkele kwestie dan moet je voor de hero 5 gaan! ?
De beste action cam van gopro ooit!

*bericht bewerkt door Freerider op 06 nov 2016 16:35

Helemaal mee eens koop eerst een goedkoop modelletje of 1 van marktplaats. Kan hij er onbezorgd mee spelen en als hij dan een keer valt of iets dergelijks dan doet dat zeker minder pijn in de portomonee ? Ik heb zelf pas geleden een action cam van Gembird gekocht koste €45, - met allerlei accessoires erbij zoals fiets bevestiging, kan je ook gebruiken op je skistok, helm bevestiging en bevestiging voor op je dashboard in de auto. Full HD en 30 fps en 2 megapixel camera. Het enige wat je erbij zal moeten kopen is een micro SD kaart van 32gb en dan heb je genoeg capaciteit denk ik zo?

Met vriendelijke groet, Patrick

ik heb zelf de hero 3+ silver, nu de Hero 4 en 5 uit zijn/komen gaat de prijs flink naar beneden, anders inderdaad via marktplaats een goede deal scoren :)

part time skier, full time savage

Super! We nemen inderdaad eerst een goedkoper model.

Plaats een reactie