Ski-maat gezocht voor week Oostenrijk 6 of 7 januari 2017

Aktieve 65-plusser/ervaren skiër zoekt een ski-maat voor de week van 6 of 7 januari 2017. Bestemming bij voorkeur de Zillertal Arena in Oostenrijk, maar andere opties zijn eventueel ook bespreekbaar.
Wegens het afhaken van mijn eerdere ski-maat van voorgaande jaren (lichamelijke klachten) ben ik op zoek naar een enthousiaste vervanger (mnl) met voldoende ski-ervaring. De bedoeling is om in een lokaal hotel een 2-persoons kamer te boeken obv HP tegen een prijs van ca. € 500,- à € 600,- p.p. incl. skipas. (Ski-pas voor 7 dgn zou mijn voorkeur hebben, maar is optioneel!)
Vervoer met eigen auto en obv deling van kosten. Belangstelling gewekt? Laat het me dan svp weten.

beste, het zou mij wel interesseren maar van waar bent u ?
mvg Rob

Hallo Rob, ik ben van NL en woon in Apeldoorn. En u?

oei , veel te ver ik woon in Belgie en bijna 300km van Apeldoorn !!!
ik wens u nog veel geluk bij het zoeken naar een skimaat !!
mvg Rob

Hoi,

Ik ben Peter vd Berghe uit Haarlem 57 jaar en een redelijke skiër.
Mijn vriend heeft niets met skiën en alleen lijkt mij vooral avonds niet zo leuk.

Hallo Peter,

Hartelijk dank voor je reactie. Waar ik in het topic meldde, dat ik op zoek ben naar een vervanger met voldoende ski-ervaring, ben ik heel benieuwd hoe ik je ervaring mag inschatten. Dit voornamelijk, omdat je zelf aangeeft een ‘redelijke’ skiër te zijn. Zelf ski ik inmiddels ca. 25 jaar en doe dat minimaal 2 weken per jaar. Overigens lijkt het me een prima optie om het vervolg van onze conversatie dmv persoonlijke berichten te doen, i.p.v. direct te reageren in de topic.

Met dank voor de reactie en aanvullende informatie van ‘de haarlemmer’ blijken m.i. de ski-niveau’s toch wat teveel uit elkaar te liggen om er beide genoegen aan te beleven. Reden waarom ik met belangstelling uitzie naar overige gegadigden! Gr. Pensionado.

Aktieve 65-plusSTER en ervaren skier. Iedereen in mijn omgeving haakt helaas af, maar ik wil nog steeds graag skien, maar liever niet alleen. Een boeking op basis van 1-persoons kamer zou je wellicht willen overwegen. Ik hoor het wel.

Hallo Eyah, zoals ik je al per PB heb bericht kan dit een optie zijn, samen met een andere dame, die zich ook bij mij heeft gemeld. Mijn voorwaarde daarbij is wel, dat we dan nog een 4e mede-skiër (mnl) bij dat groepje krijgen.
Laten we afspreken, dat ik je op de hoogte zal houden. Mvg, Pensionado

Dus heren, ik zie reacties van redelijk gelijkgestemde mede-kandidaten graag tegemoet

Beste,
De formule spreekt me aan en laat mijn interesse blijken.
Ikzelf ben 54 jaar, Belg, de buurt van Brussel.
Nu moet het circa 30 jaar zijn dat ik ski, 1à2 weken per jaar.
Mijn vriendin houdt niet van skiën en vandaar dat ik ook zoek om aan te sluiten bij een groepje.
Het feit dat je in Nederland woont en ik in België, lijkt op het eerste zicht niet echt een probleem voor mij. Of ten minste : voor de verplaatsing naar Oostenrijk lijkt dit probleem oplosbaar.
Skiniveau : ik kom alle pistes af. Maar aan “donker” zwarte, ijzige pistes beleef ik geen plezier.
Groeten,
Victor

Dag Viktor,

Hartelijk dank voor je reactie. Waar mij de afstand Brussel - Apeldoorn best wel ontzag in boezemt, ben ik toch zeer benieuwd waarom dat voor jou geen probleem lijkt te zijn.

Wellicht is het een goede optie om verder te communiceren via een privébericht?

Mvg
Pensionado

Dmv PB’s samen met Viktor tot inzicht gekomen, dat de woonplaatsen tè ver uit elkaar liggen om tot praktische afspraken te kunnen komen!

Ik man, 57 jaar, ik ski sinds mijn 8e levensjaar. Het 1e jaar heb ik nog geskied op houten ski’s en met lederen skischoenen met veters…
Al met al zo’n 60 x op wintersport geweest

Woonachtig in Egmond aan Zee (bij Alkmaar) en ik ben zeer geïnteresseerd.
Zwarte pistes kan ik gerust, maar daar beleef ik geen plezier aan. Ik ben meer van ‘mooi’ skiën.
Ik verneem graag !

Hallo Erik,
Dank voor je reactie. Zoals je e.e.a. beschrijft zie ik absoluut overeenkomsten met mijn eigen ski-voorkeuren. Ik stel voor, dat we de verdere conversatie dmv persoonlijke berichten doen.
Mvg, Pensionado

Erik heeft inmiddels gekozen voor een groep, die naar Tignes gaat, dus heren, we hebben opnieuw plek voor 1 mnl. mede-skiër! Gr Pensionado

*bericht bewerkt door Pensionado op 19 nov 2016 17:34

Interessante ontwikkelingen, die, wat mij betreft, gelijktijdig het einde van deze topic inluiden:
In goed overleg hebben de beide dames, die wel mee wilden gaan naar het Zillertal, er nu voor gekozen om zich gezamenlijk aan te sluiten bij een ander te vormen groepje. Dit overigens, nadat voor mij de mogelijkheid voorbij kwam om me aan te sluiten bij een andere individuele skiër. Waarmee voor alle betrokkenen een passende ski-vakantie kan worden gerealiseerd en feitelijk deze topic succesvol afgesloten kan worden!!
Met vriendelijke groet,
Pensionado

Plaats een reactie