Welk gebied voor eerst shortki nu met 11 November

Hoi,

Men geplande allereerste short-ski staat voor de deur.
Dit weekend van 11 november stond al een tijdje met stip aangeduid. (donder avond vertrekken en maandag terug)
Nu is het enkel nog kiezen naar waar???
Heb tot nu gewacht op een dump voor te kiezen, maar nu zoveeeeeeeel had ik niet verwacht.
Welk gebied raden jullie aan en zouden er vant weekend gebieden vroeger openen of meer pistes open doen??? (kunnen ze zo snel personeel vinden voor de liften en om de pistes te prepareren)
Welk gebied raden jullie aan en hoe pakken jullie dit aan ?
Alvast bedankt voor de tips.
@Roel geven ze voor het weekend constant sneeuw/regen of ook nog opklaringen.
Misschien ben ik nog wat vroeg met men vraag maar zou ik wel willen meenemen met men keuze.

Mvg,
Koen

Dat zal sowieso een gletsjer worden denk ik. Las zojuist een stuk dat het op de hoofdalpenkam flink kan gaan stormen van het weekend. Dan ga je daar weinig lol beleven ben ik bang. Misschien ben ik een pessimist, maar ik had de natuur nog even een weekje of 2 gegeven.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Kijk naar de planning opening skigebieden. Die ligt voor de meeste gebieden immers vast. Ik denk dat daar ondanks de sneeuwval niet veel in zal veranderen. Het is immers niet zo eenvoudig een gekozen planning naar voren te halen. De afgelopen jaren was er eerder sprake van het later openstellen wat nu eenmaal eenvoudiger is. @Embee… Zo is het maar net.

Hen48

@Bruyne, de atmosfeer is deze week erg dynamisch waardoor er nog weinig te zeggen is over het weekend. Het kan best een dag meevallen

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

@Bruyne, de atmosfeer is deze week erg dynamisch waardoor er nog weinig te zeggen is over het weekend. Het kan best een dag meevallen

Roel op 7 nov 2016 22:13[/post][/quote [quote]@Bruyne, de atmosfeer is deze week erg dynamisch waardoor er nog weinig te zeggen is over het weekend. Het kan best een dag meevallen[post]Roel op 7 nov 2016 22:13

@roel , kunnen we opmaken uit het weerbericht dat er vrijdag in stubaier en hintertux nog wat sneeuw zal vallen en zaterdag een mooie dag wordt daar? Wordt er veel wind verwacht die vrijdag? Lijkt het je een aanrader om daar heen te trekken of eerder een ander gebied? Wij zouden morgen op de middag vertrekken. Groetjes

@Floreancriel dat klopt. Vrijdag staat er redelijk wat wind, zaterdag veel minder. Zondag is nog onzeker. Hintertux lijkt me de beste keuze

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Geboekt ondertussen. Morgen rond de middag vertrekken en vermoedelijk aankomen rond 1u in de nacht. Zondag in de vooravond terug naar huis. Fingers crossed voor een vlotte reis en aangename condities. Als iemand tips heeft hoor ik het graag…
Groetjes Florean

De kogel is door de kerk. Sölden mag ons verwennen dit weekend.
@Roel wat mogen we van de heenrit verwachten van weer?
Wij zouden donderdag avond vertrekken.

Plaats een reactie