Skigebied reviews komende winter

Halli hallo,

Na de eerdere tours door Oostenrijk (Sven en Patrick), Frankrijk (Rogier uiteraard) en de Dolomieten en de rest van Italië (Manon en Kristy), ben ik zeer benieuwd wat de plannen zijn voor komend seizoen! De skihalreviews zijn natuurlijk al een leuke aanvulling en nieuw, maar wat mogen we nog meer verwachten? Een paar verborgen parels? Zelf ben ik bijvoorbeeld erg benieuwd naar de gebieden in de Aosta-vallei (de reviews van Manon zijn alweer wat gedateerd en niet heel uitgebreid) en de wat minder bekende gebieden in Zwitserland, zoals Savognin, Obersaxen-Mundaun, Leysin en een gebied waar ik erg benieuwd naar ben, namelijk Belalp-Blatten.

Ben benieuwd!

Mr. Slow

@Quick Ik beloof niets, maar ik wil wel eens gaan kijken in de Aosta vallei. ;-)
Te lang geleden dat ik daar heb geskied.

Click. Click. Peace

Als wintersporters.nl mij wat zakgeld meegeeft, wil ik me wel opofferen om wat video’s te schieten in CH. ^_^

It's all about the turns duuuuuude!

Toch maar even een kleine bump. Ben nog steeds wel benieuwd eigenlijk. Ik begrijp dat het vanuit commercieel oogpunt belangrijker is om nogmaals alle gebieden in Tirol etc. af te gaan deze winter (met Lieke in de hoofdrol), maar er zijn nog zoveel gebieden waar überhaupt nog geen video van is, maar die desalniettemin ook erg in trek zijn bij Nederlanders. Een derde videoreview in drie jaar van Serfaus of de Hintertuxer Gletscher: ik zie er niet bepaald de meerwaarde van in, te meer omdat daar ook geen baanbrekende vernieuwingen hebben plaatsgevonden.

Dit zijn niet zozeer de in mijn openingspost genoemde gebieden, maar ook gebieden als Valloire en Les Sybelles bijvoorbeeld.

Ohja enne, Rogier: trek je nog richting de Aostavallei deze winter? ;)

En daarnaast nog een off-topic vraag: Is er nog interesse om ontbrekende skigebieden toe te voegen op deze website? Een aantal jaar terug was er een formulier voor dat gebruikers konden invullen om daarbij te helpen.

Mr. Slow

Wie betaalt bepaalt…

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Plaats een reactie