VLOG: Spåtind skisenter: Mijn real life Skiresort Tycoon!

@martijn

Niet te geloven wat jij in je uppie op die korte tijd verwezenlijkt. 💪👌👊👏

*bericht bewerkt door dan58 op 26 okt 2019 19:55

Born to run. B.S.

Ziet er toch mooi lang uit zo. Hopelijk krijg je hem ook snel aan de praat.

Knap gedaan. Heb je verder ook medewerkers die je bij dit soort klussen helpen?

Let it snow❄let it snow❄let it snow❄

Nee die gebruik ik zo min mogelijk, die komen pas bij seizoenstart. Die op de traktor is de liftbediende maar die heb ik maar 1 dag ingehuurd.
Vandaag voor het eerst de EL erop gehad. werkte uiteraard niet, de zoektocht is begonnen :)

*bericht bewerkt door martijn.. op 27 okt 2019 20:53

Echt, blijf zo lang mogelijk door gaan met deze updates, ik vind het werkelijk waar fantastisch om te zien allemaal! Een goede winter gewenst!

Blijft fantastisch om te volgen!

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Bikkelen hoor! Ligt de band “onder” de sleeplift? Dus als je boven uitstapt, dan kan je daarna meteen door naar de sleper?

@RoteHersentote, klopt zo is die aangelegd!
Vandaag weer aan het zoeken geweest, ik ben er alleen nog niet uit…

Gaat de goede kant op!

https://youtu.be/YXrsVS_P-6g

Goed man! Hoop dat je gasten er veel plezier van gaan hebben.

Toppie !!!

Just Mac Gyver. 💪👌👏🚠

Born to run. B.S.

Mooi dat de band werkt!
Heb je zelf veel ervaring met elektrotechniek of is dit ook een eerste keer voor jou?

Mooi werk, ziet er goed uit!

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@Guuskoppes, ik heb idd elektrotechniek gedaan.

Wat een held is dit zeg !

Wanneer start het seizoen bij jullie? Ligt er al wat sneeuw?

Ligt inmiddels al veel sneeuw. Wil graag volgende week openen!

de laatste in de “skiband mini-serie”

https://youtu.be/SvoikuGgOnk

Het is een winterwonderland!

Ski you later!

All systems fully operational, ⛷😎

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Haha, mooi filmpje. Wat ziet het er al prachtig uit daar!

Lekker Martijn! Respect dat je dit weer voor elkaar hebt gebokst!

mama on a mission in the snow

Dat heb je weer mooi voor elkaar!💪
Op naar een goed seizoen☃️

LA NORMA😍☃️

Poah! Petje af hoor! Het woord ‘respect’ word tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt. Maar voor jou gaat het zeker op! Ik heb er respect voor hoe jij dit allemaal voor elkaar timmert!
“Even” een loopbandje erbij gelegd. Hoelang ben je er mee bezig geweest?

Een heel goed seizoen toegewenst!

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Dank jullie voor de positieve reacties!
Ik denk ongeveer 4 weken doorloop, maar is moeilijk te zeggen, heb er geen volle dagen aan gewerkt en ook niet elke dag. Maar installatie van nieuw door leverancier kost ca. 4000/5000 Euro dat is ook zeker zo’n 80/120 uur. Maar ik moest hem deels demonteren + herstelwerk. Maar het wijst zich eigenlijk vanzelf. Voor het inelkaar zetten van een ikea kast moet je beter opletten dat je niks fout doet.

Geweldig gedaan weer! 💪👏
Mooi om te zien hoe alles telkens een stukje beter wordt. Keep up the good work.’

...ski-addict...

Haha, leuk hoor. Wilde eigenlijk net al gaan vragen of je een keer helemaal van boven naar beneden kon skiën, maar bij deze bedankt!

Ja, dat was al mogelijk in 2017-2018 heb ik de lift beneden voor het eerst in bedrijfgenomen na 10 jaar stilstand. Toen heb ik de lift onderhoud gegeven, ankers vervangen voor schotels zodat maar een liftbediende nodig is, en de offpiste route zoals in het filmpje aangelegd, zodat je onafgebroken (buiten de weg om) naar beneden kan.
De pisteverbinding was eigenlijk een weg. maar omdat de gemeente deze intensief ging gebruken en ging strooien met kiezels kon dat niet meer. Daardoor werd ik gedwongen tot een een nieuwe oplossing. Die heb ik 2018-2019 gemaakt. Achteraf ben ik de gemeente dankbaar. Deze oplossing is veel beter en in lijn met een toekomst visie om de twee stukken te verbinden.

*bericht bewerkt door martijn.. op 04 feb 2020 22:45

1:30 ik dacht nou dat was het al…lekker korte piste…
gaat ie linksaf en blijkt dat @martijn… pas halverwege was :)
Dat was een mooie onverwachte verrassing en daarmee is de lengte voor en dagje skiën of 2 eigenlijk best wel ok!
Dat krappe wroeten door de bomen trekt mij wat minder maar met een funpark erbij zou ik me hier zeker wel kunnen vermaken ondanks dat ik sleepliften haat als boarder :P

Plaats een reactie