VLOG: Spåtind skisenter: Mijn real life Skiresort Tycoon!

JDC3 oktober 2020 · 15:17

Massa’s respect voor wat je daar allemaal doet!

martijn..3 oktober 2020 · 16:09

@AFB79, ATF 100% synthetische versnellingsbakolie. Werkt uitstekend in strenge vrieskou. Gebruik die nu alle jaren, ook in de skilift.
Overigens dat die losgekomen is, heeft vermoedelijk te maken met een klein ongelukje, bijna 3 jaar geleden. Toen heb ik er een botsing mee gehad (in z’n achteruit). vrij grote klap maar niet zo groot dat nou dat ding echt schade had. Ik denk dat het daar verband mee heeft. Zeker als het lager nooit goed vast heeft gezeten, kan het mogelijk zijn losgeschoten bij die gebeurtenis.

*bericht bewerkt door martijn.. op 03 okt 2020 16:10

martijn..28 december 2020 · 23:04

Beste wensen iedereen!

*bericht bewerkt door martijn.. op 28 dec 2020 23:05

dan5828 december 2020 · 23:18

Voor jou ook Martijn en Keep the faith.💪

Born to run. B.S.
DrPhil28 december 2020 · 23:42

Hoe zijn de steunmaatregelen in Noorwegen, @martijn…?

martijn..29 december 2020 · 00:04

@DrPhil, heel beperkt. De algemene steun was meer een doekje voor het bloeden. Na een wat twistbare rekenformule toegepast te hebben voor de steun, bleek dat heel veel bedrijven niks kregen of slechts een klein beetje. met eisen zoals verplichte accountantverklaringen die veel geld kosten etc. Bang dat er ergens een bedrijf te vinden was dat meer voordeel had van de steun dan bedoeld was. Na lang hard en goed doorlobbyen van de brancheorganisatie is er toch een echt steunpakket voor de branche gekomen. Alleen dat leek een ook een soort van marketing stukje van de regering te zijn. Uiteindelijk is misschien 10% van het fonds uitgekeerd. Goed ik heb wat gekregen dat heeft een klein beetje geholdpen. uiteindelijk heb ik het zelf opgehoest. Voor mij persoonlijk heeft juist de crisis ervoor gezorgd dat ik werk heb gemaakt van mijn andere plannen en dat ik minder afhankelijk ben geworden van het skiiftbedrijf. wat gewoon een risicovol onderneming blijft.

Jeffvdv29 december 2020 · 00:27

Hetzelfde kerel! Keep up the good work.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿
G11ling29 december 2020 · 11:16

Succes er mee Martijn. Ik volg je vlogs met veel plezier. Hopelijk kom je deze tijd zonder noemenswaardige kleerscheuren door.

AFB7929 december 2020 · 13:16

Houd vol man, beste wensen voor 2021 in ieder geval!

Fabian16 januari 2021 · 16:50

Hoe staat het er nu mee Martijn? Vast niet veel beter dan hier en in de rest van Europa op dit moment.

Benieuwd naar een (beeld/ foto/ video) update van je skiresort en alles wat daarbij hoort!

Snow!

Plaats een reactie