Ski/snowboard reisgenoten gezocht !

Hallo allemaal,

Ik wil dit seizoen graag weer op wintersport maar mijn gebruikelijke reisgenoot kan niet mee dit keer. Daarom ben ik op zoek naar iemand ditzelfde probleem heeft of een groepje mensen waarbij ik me kan aansluiten.
Ik ben zelf 22 jaar oud en kom uit het noorden van het land. Ik ben op zoek naar mensen van 20-28 jaar oud die in februari of maart (wel buiten de vakanties ivm carnaval wat ikzelf vier) op wintersport willen.
Het gebied/de plaats maken mij niet veel uit. Ik ben een lichtgevorderde snowboarder die wel van kilometers maken houdt. Ik ben dol op Oostenrijk en italie, dus hier gaat mijn voorkeur wel naar uit. Ik heb zelf geen auto die geschikt is om in de bergen te gebruiken.

Mocht iemand interesse hebben, dan hoor ik het graag !

Nicky

Hoi @nicky6,

Ik heb interesse om mee te gaan. Maart komt mij persoonlijk beter uit, omdat ik in de voorjaarsvakantie zelf ook al weg ben. Ik zal je even een PM sturen.

Sven

Carnas on Tour
Gang is alles

@jorian

Jesper op 20 nov 2016 19:12

En dan nu de belangrijkste vraag…

Certified ski-boy, glijbewijs

Wat is die vraag @jorian ?

Wat is die vraag @jorian ?

nicky6 op 23 nov 2016 21:43

Ik zou er maar niet op doorgaan, Jorian kennende…

Carnas on Tour

Hij wil weten of je regular of goofy staat…

Wat is die vraag @jorian ?

nicky6 op 23 nov 2016 21:43

https://www.wintersport.nl/forum/topic/322781

Certified ski-boy, glijbewijs

Wat een kwats van die Jorian (met zijn glijbewijs) !!
Gewoon negeren Nicky, en hopen dat er wel serieuze mensen reageren.

Haha, ik kan wel tegen een grapje, maar het zou fijn zijn als mensen met serieuze interesse reageren (:

welke periode in Maart zat je te denken ? ik ben 21 jaar, ski al vanaf mijn 3e dus zeker geen beginner, woon in het oosten van het land

hallo,

ik heb wel interesse om op wintersport te gaan. ik ben 2 jaar geleden ook via wintersporters met een stel wildvreemden op skivakantie gegaan en dat beviel prima. ik ben 26 jaar en kan skiën en snowboarden. mijn voorkeur heeft snowboarden. ik woon in het zuiden van het land en ik heb VW Caddy. dus voor 1 persoon en veel spullen heb ik plaats.

Heb je inmiddels al wat geregeld kwa wintersport?

Bij mij heeft een vriend het laten afweten en heb geen zin om alleen te gaan snowboarden.
ik ben soort van gemiddelde snowboarden (kom redelijk goed de piste af).
Ik heb zelf geen auto… en ben niet zo van het apres skieën

Ik heb super veel zin om te gaan snowboarden en 'savonds chill te gaan eten en ergens nog een drankje doen.
Ik ben 30 jaar…

Groetjes Sjoerd

Plaats een reactie