Muurzitten, wat is jullie tijd?

Als kind begonnen we al maanden voordat we op vakantie gingen met muurzitten. Het werd een competitie tussen mij en mijn broertje die jaarlijks terug kwam. Ook nu stuur ik alweer de tijden door van dit seizoen.

Ik vraag mij af wat jullie toptijden zijn? Of als je nog niet bent begonnen is dit wellicht een goede motivatie?

Mijn tijd is nu 4:00

Nog even voor de opfrissing het gaat om deze oefening: https://www.wintersport.nl/sneeuwfit/sneeuwfit-online/spierk…

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 21 nov 2016 20:15: titel iets duidelijker gemaakt

Mijn tijd was 3:00, totdat de zomervakantie kwam :)

Haha, ik probeerde het even tijdens het naar bed brengen van mijn jongste (7). Die begint meteen te glunderen dat zij dat bij turnen (wedstrijdgroep) ook altijd moet doen… ‘100 seconden doen we altijd, mama.’ :)
Ik denk dat de competitie hier binnenshuis (in combi met 2xpw naar de sportschool sinds 5 wkn) voorlopig even voldoende uitdaging is voor mij. ?

*bericht bewerkt door Florijn op 21 nov 2016 20:27

Net even samen met Sandra gedaan, 6:37 vonden we het allebei wel goed ;-) . Maar ik denk dat meer goed mogelijk is.

Click. Click. Peace

Afgelopen seizoen iemand het 11:43 zien volhouden…
Ik vind een dikke zes minuten ook wel genoeg. [spoiler]Voor een goede tijd moet je trouwens proberen niet verder dan 80 graden door te zakken. Ga je dieper is het een betere training maar kom je nooit aan toptijden…[/spoiler]

*bericht bewerkt door Bennie op 21 nov 2016 22:57

Voor een goede tijd moet je trouwens proberen niet verder dan 80 graden door te zakken. Ga je dieper is het een betere training maar kom je nooit aan toptijden

Bennie op 21 nov 2016 22:54

Ja, zo lust ik er nog wel eentje. Ga je voor 70 graden dan kom je aan een nog betere tijd! Ik stel voor om deze oefening gewoon volgens de aanwijzingen in de eerste post te doen. 90 graden dus.

Confronterend dit soort oefeningen met een dochter van 11 die al jaren turnt…

Fun Lovin' Skier

Na 16km hardlopen is het niet zo’n fijne oefening ? Dan zijn de 100 seconden al een straf…

Ik zit altijd OP muurtjes. Gaat me prima af moet ik zeggen…

Ik zit al bij het skiën, in de bi-unique ?

Pff 11 minuten, voor nu richt ik mij even op de tijd van @Rogier. De 6:37

?? Gi-Gi

da’s best lang: 11:43 challenge accepted ;-)

*bericht bewerkt door Rogier op 22 nov 2016 12:01

Click. Click. Peace

Ik ga eerst wel beginnen met het zoeken naar een muurtje…

Gisteren maar even geprobeerd, 3.45 toen begonnen mijn benen toch te klagen.
op naar de 11 minuten ! haha

Ik zit al sinds de laatste wintersportvakantie van afgelopen seizoen ?

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Inderdaad leuke training!

Zelf sport ik een aantal keer in de week. Om de intensiteit van de training te verhogen gebruiken dan we nog extra gewicht om het wat moeilijker te maken.

In ieder geval leuke voorbereiding op de wintersport! :)

Laat ik het er maar op houden dat bij mij de muur altijd wint. Zelfs toen ik het 120 seconden vol hield. Nou erken ik dus mijn meerdere en laat het daarbij, want met sprinten win ik altijd!

Ik houd het maar gewoon bij squats in de sportschool… niks voor mij dit

Gang is alles

Ik houd het bij gewoon veel lopen: De trap ipv de lift, wandelen ipv de auto etc.

Rob

Geen idee wat mijn tijd is, als ik het doe stop ik vaak uit verveling… ;-)
Als mijn liesblessure over is zal ik het eens proberen, hoop dat ik een mooie tijd neerzet, mede omdat ik al mijn hele leven hockey.

Gotta go fast

Die 11:43, is dat 11 seconden en een beetje? Dan kom ik misschien net in de buurt.

Plaats een reactie