Ski's head worldcup rebels i.slr 165cm nieuw

Aangekocht in indoor ski center shop als reserve paar voor indoor en eventueel piste. Na 1u indoor skien beseft dat de stap van mijn all mountains naar deze niet de juiste stap voor mij is.

VRAAGprijs 350€

Indien interesse +32485351300

null
null
null

Als ik het goed heb, staat er een DIN 11 binding op?
Is dit de uitvoering met KERS?
350 lijkt me in dit geval te veel, voor die prijs staan ze online ook te koop!

Ik ga vanavond nakijken welke bindingen het zijn. Wat bedoel je met KERS? Ik heb een setje als de mijne in uitverkoop gezien vorig weekend aan 395, vandaar de vraagprijs om te vermijden dat ik biedingen krijg van 200€ ;)… Het is eerlijk en slechts 1u gebruikt paar, een aanvaardbaar bod is altijd welkom

Als ik het goed heb, staat er een DIN 11 binding op?
Is dit de uitvoering met KERS?
350 lijkt me in dit geval te veel, voor die prijs staan ze online ook te koop!

Dievb op 22 nov 2016 15:10

Dit is de versie zonder KERS (Kinetic Energy Recovery System).

Hoi, net gecheckt en het zijn din11 bindingen als ik me niet vergis. Bij deze enkele picts. Prijs is aangepast naar 280€

null

null

null

Zou je niet gewoon nog eens keer proberen (evt. in echte sneeuw). Elke ski is wennen. Dit is wel zonde. Het zijn echt goede ski maar misschien even wennen.

Aangekocht in indoor ski center shop als reserve paar voor indoor en eventueel piste. Na 1u indoor skien beseft dat de stap van mijn all mountains naar deze niet de juiste stap voor mij is.

guidotupitti op 22 nov 2016 12:33

Ik weet niet om welke allmountains het gaat, maar na die geskied te hebben in een indoor hal moeten deze ski’s daar toch een verademing zijn…

ik ski al langer in echte (liefst poeder) sneeuw met mijn fishers watea 88. Ik had deze heads gekocht op aanraden van bevriende slalom skiërs om idd wat indoor te skien en op piste als de benen de fishers niet meer getrokken krijgen. Helaas snel gemerkt dat ze me niet liggen en volkl ledges gekocht. Vandaar dat ik ze verkoop. In ieder geval thanks voor jullie feedback allemaal.

Plaats een reactie