FeiYu Tech WG icm Gopro

Hoi allemaal,

hebben jullie ervaring met het gebruik van een gimball (in deze situatie een FeiYu Tech WG) en gopro?
Ik zit er over te denken om er eentje te kopen en deze dan onder andere te gebruiken op wintersport.

Deze week zijn een paar van de gimballs in de aanbieding dus redelijk aantrekkelijk om te kopen

Is het al winter?

De gopro in “wide” mode op een ordinaire pole in een stabiele hand, maakt het gebruik van zo’n ding mijns inziens overbodig. Nog meer gewicht vasthouden lijkt me ook niet erg prettig.

Wel een erg leuk speeltje om te hebben of te krijgen van de Sint :)

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 23 nov 2016 16:46

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

De stabiliteit van zo een gimball kan je nooit evenaren uit de hand. 't vergt wel enige oefening om er goed mee overweg te kunnen.

@Edwin-uu Zit ook al een tijdje te denken aan een gimball maar dan die van Zhiyun. Inderdaad veel stabieler beeld dan met het handje, alleen de prijs… Op welke site heb je de aanbiedingen gezien?

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@jeroen6 gewoon via de site van FeiYu Tech, en dus direct via Alixpress. 206 euro incl verzendkosten maar je hebt natuurlijk kans op invoerkosten e.d. dus je zit alweer snel op de 250 euro waardoor je het net ze goed in nederland kunt kopen

Is het al winter?

Is er ook een mooie drone voor een Go Pro?

Sinds deze winter heb ik een FeiYu gimbal voor mijn Sony cam. Hoewel ik hem nog weinig heb gebruikt, constateer ik dat:

  • gemonteerd op mijn helm de beelden veel stabieler zijn (nu éen bevestiging, 2 is beter)
  • uit de hand filmen gaat veel beter, je kunt meelopen of ond het te filmen object lopen zonder veel storingen.
bon ski

Plaats een reactie