Accomodatie tips gevraagd in Saas-Fee

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saas-Fee

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van de Saas-Fee skipas actie, gaan we in april voor weekje die kant op voor een week skiën. Gezien het feit dat het de eerste keer is dat we naar Zwitserland gaan, wil ik graag een beroep doen op de onuitputtelijke informatie bron die wij met z’n allen van wintersporters.nl maken.

Hebben jullie misschien goede tips v.w.b. accomodatie (appartement, hotel, etc.)? Tevens zijn alle andere tips m.b.t. Saas-Fee uiteraard ook welkom!

Alvast bedankt,

Jeff.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

null

http://www.ferienwohnungen-saasfee.ch/chalet_delphin.html…

Heb hier in 2010 gezeten, voordeel is dat dit appartement vlak bij de parkeerplaats ligt waardoor je minder ver met je koffers hoeft te lopen. Saas Fee in autovrij en vrij uitgestrekt.

null

*bericht bewerkt door Kapperlo op 25 nov 2016 17:42

Sorry maar bovenstaande vind ik niet zo’n fijn advies. Volgens mij kan je beter bij lift en piste zitten dan bij de parking. En dat is inderdaad aan de andere kant. Saas Fee is langgerekt en autovrij. Lift, pistes en terrassen zitten aan de linkerkant op de kaart. Ik denk aan hotel Derby, hotel Waldesruh of Belmont. Aan die frontlinie zitten ook veel appartementen maar allemaal in particulier eigendom. Via tour operators kom je aan de rechterkant op de kaart te zitten en loop je iedere dag 1,5 kilometer! (Of elektrische taxi)
Dus, pak de kaart, en ga bellen of mailen. Begin links en ga langzaam naar rechts. Alle huizen hebben een naam en nummer op de kaart met contactgegevens. De Zwitsers zijn stug maar beleefd. Er zijn veel leuke en goed gelegen appartementen te vinden op die manier.

*bericht bewerkt door Jay op 25 nov 2016 19:17

Bedankt voor de reacties tot zo ver, ik ben nog druk aan het zoeken…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Na de vele tips, ervaringen, etc. heb ik inmiddels een geschikte accommodatie gevonden ;) Uiteindelijk is het een hotel geworden met half-pension, op zich niet verkeerd met de Zwitserse prijzen haha.

Hotel Etoile is het geworden, de recensies zijn goed dus dat moet goed komen.

Zijn er toevallig nog meer mensen die richting Saas-Fee gaan dit jaar en die gebruik hebben gemaakt van de skipas aanbieding? Ik ben wel benieuwd eigenlijk…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Ik heb al wel de skipas, maar nog geen hotelreservering :-)

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Ok, leuk @Constant! Ben je al vaker in Saas-Fee geweest en zo ja, heb je nog tips?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Hoi Jeff, ik heb nog een sezoenskipas voor je. Mag je van me overnemen voor 100 euro.

Hoi @peterdevries wij hebben aan de hand van de actie al 2 seizoenspassen gekocht… Wel een mooie prijs waar je het voor aanbied, mocht ik nog iemand vinden die mee wil ?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@ peterdevries, geldt je aanbod van 100 euro voor de seizoensskipas 2016/2017 nog?

HarleySnowball

Plaats een reactie