Deuter Freerider Pro 30 geschikt voor laptop? (15,6 inch)

Beste wintersporters,

ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe rugzak voor het skiën maar ook voor school.
nu is mijn oog gevallen op de Deuter freerider pro 30, omdat deze aan al mijn eisen voldoet.
Ik had echter één klein probleem, ik weet namelijk niet of ik in deze laptop ook mijn laptop kwijt kan. (het hoeft geen specifiek laptop vak te zijn)
het gaat om een vrij zware 15,6 inch laptop. (lenovo Y500)
ook vraag ik me af of de bodem van deze tas sterk genoeg is voor deze laptop, aangezien vorige tassen wel eens uitscheurde :)

Heeft iemand ervaring met deze tas? zie graag reactie tegemoet :)

null

part time skier, full time savage

Ik heb die van mij kort geleden verkocht, maar dat wist je al ☺

Die maat laptop past volgens mij prima en die tas is stevig genoeg.

When life gets too complicated.... SKI

Ik heb geen ervaring met déze rugzak maar binnen ons gezin hebben we wel veel ervaring met verschillende Deuter-modellen. Die dingen zijn onverwoestbaar.

mama on a mission in the snow

Fijne rugzak. Vorig seizoen gebruikt bij een skisafari. Niets mis mee. Bij mij een kilo of 6.5 op de rug en prima mee op pad geweest.

*bericht bewerkt door MrSKi op 03 dec 2016 09:01

Oke, dankjewel voor jullie reacties :)
Ik ga hem bestellen!

Dankjewel voor de hulp

part time skier, full time savage

Hey Stef,

De bodem is absoluut sterk genoeg, heb de tas nu bijna twee jaar en hij is echt onverwoestbaar. Ik gebruik hem dagelijks voor de studie en hij heeft ook het nodige misbruik doorstaan, niet alleen tijdens de wintersport maar ook tijdens verschillende backpack-tripjes in warmere landen. Op wat verkleuringen na ziet ie er nog zo goed als nieuw uit.

Ik denk wel dat de sleeve die in de tas zit te klein is voor een 15 inch laptop, maar zoals je zelf al aangaf is dat geen dealbreaker. Ik zeg bestellen die handel :)

Plaats een reactie