50/60-jarigen. .wie gaat er mee?

Omdat alle skivriendinnen zijn afgehaakt, zoek ik 1 of meerdere reisgenoten voor een weekje wintersport in Oostenrijk. Voorkeur begin maart in een hotel. Ben vrouw van 59, ski een aantal jaren; hou naast het skiën van gezelligheid op de piste en daarna.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Hoi Geane, ik ben ook op zoek naar een skimaatje. Ik ben 58 jaar, waag me alleen niet meer op de zwarte piste. Begin maart zou moeten lukken, je kunt me vinden op FB Bomyvo,
Groet Yvonne

Hoi Geane
Ben een 52jarige man die ook nog skimaatjes zoekt ,als je laat weten waar je heen gaat en wanneer kunnen we misschien kijken wat er mogelijk is .

Gr Dirk

Hallo, ben 55 jaar(vrouw) en heb interesse om mee te gaan. Heb een bericht gestuurd met mijn mail adres.

Hoi Geane,

Ik ben een vrouw van 57 jaar kom uit een dorp bij Breda.
Ik ski ook al een aantal jaren, maar een zwarte piste heb ik maar links laten liggen. Maar ik heb wel interresse om mee te gaan.

Groetjes marianne

Hoi Geane,

Ik ben een vrouw , 56 jaar , uit Nijmegen, ga vooral voor het skieen, buiten zijn en het genieten daarvan.
Met 2-en of meer maakt mij niet uit. Liefst niet te duur. max 500/ 600 euro, bus, pas , appart.
Mijn voorkeur gaat naar eind januari.
Graag hoor ik of je interesse hebt.
Vriendelijke groet, Marloes

Hoi Geane,
ik ben een vrouw bijna 58 jaar oud uit het noorden van het land. Ook voor mij geld geen zwarte pistes meer. Graag eind januari of begin maart . Graag vakantie met hotel, skipas en vervoer per bus

groeten, Ochun

Hallo allen…mijn voorkeur is 3 of 10 maart een week skiën in Oostenrijk. Plaats met een redelijk ski-gebied met afdalingen tot in het dorp (bijv.Hinterglemm?). Hotel, halfpension, 1-pers. kamer.
Vervoer eventueel met bus of vliegtuig.of?
Wie gaat er mee? Kunnen we kijken wat mogelijk is.
Groetjes Geanne

Geane, begin maart is voor mij prima, hotel, halfpension, 1 pers. kamer ook, vervoer per bus is ook goed alleen Hinterglemm gaat boven mijn budget. Ben de afgelopen jaren In Nauders geweest. Leuke afdalingen en je kunt met de skipas ook naar Italië om te skiën.
gr. Ochun

Kan in principe rond 10 maart. Afgelopen jaar een leuke aanbieding geboekt in Saalbach/Hinterglemm voor mijn man en zijn vrienden, maar Flachau/Wagrain of b.v. Brixxental , Zillertal ook leuk

Hallo Geane,
Ben ook op zoek naar 1 of meer reisgenoten voor een wintersport vakantie.
Begin maart is een mooie tijd en Hinterglemm een prachtig ski-gebied!
Ik ben 61 jaar,vrouw en kom uit het noorden van het land.
Groetjes.

Hinterglemm, busvervoer, skipas, halfpension, wel 2 pers. kamer € 649 exclusief reserveringskosten, Gaat iemand mee ?

Welke vetrekdatum en welke accommodatie?

Hinterglemm, busvervoer, skipas, halfpension, wel 2 pers. kamer € 649 exclusief reserveringskosten, Gaat iemand mee ?

Hen op 30 dec 2016 15:32

11 maart, Hotel AUSTRIA

Bedankt voor de beste wensen en natuurlijk u ook een goed 2017. Mijn man was er afgelopen jaar met een groep vrienden en zij waren erg tevreden. Het zou leuk zijn als er nog personen mee willen gaan.
Ik kom zelf uit Almere. Er zijn o.a. mogelijkheden om in Zwolle, Amsterdam of Utrecht of verder in het zuiden op de bus te stappen.
. met vriendelijke groet, Henriette

Plaats een reactie