Maatje voor skiën oud en nieuw!!!

Dit onderwerp gaat over de bestemming Winterberg

Hallo, wie, o, wie lijkt het leuk om samen een appartement of hotel te boeken om oud en nieuw niet in Nederland uit te zitten maar lekker even weg te zijn en is net als mij alleen…zo delen we de kosten en het plezier samen.
Ik zoek geen relatie!!! Een vrouw of man is geen probleem. Je moet wel gezellig zijn en een beetje humor hebben en een auto met winterbanden;-)

Ik heb geprobeerd iemand uit m’n naaste omgeving zo ver te krijgen maar dat is niet gelukt…

Ik heb dan mijn kinderen niet en doe liever iets leuks dan uitzitten bij vrienden met hun kids…

Ben benieuwd of er meer van mijn soort zijn hier…Ben wel maar een beginner maar vind het fantastisch…

Janny41

Het gaat om winterberg!!! Wss ik vergeten in mijn titel te zetten…heel erg dom…! Vond t vermoedelijk al erg spannend de advertentie te plaatsen haha…

Janny41

null

Janny41

Janny is een 51jarige man (= 21 + 30j ervaring) en een al even gekke zoon van 17 een bezwaar…??? Ik zoek ook nog een lastminute trip vertrekkende na kerst , terug te keren na nieuwjaar… beschik over auto & winterbanden :-)

null

Hahaha…nou nee maar mijn 17 jarige zoon heeft besloten mee te gaan… Moest hier nog even een berichtje plaatsen. Waa zo bang dat ik niks meer zou kunnen reserveren. Mocht je het leuk vinden om samen die kant op te rijden maar wel een eigen plekje te reserveren dan zeg ik…leuk! Uiteraard samen de benzine kosten delen en samen optrekken. jannyzw37@gmail… Als je nog interesse hebt kunnen we nummers uitwisselen.

Janny41

Wel leuk dat je ook een zoon van 17 hebt…de mijne snowboard en ik moet goed leren remmen…en dan heb ik het niet over t pizza puntje … hahaha. Dus ervaring…heel blij mee!!!

Janny41

check PM :-)

Helaas is dit niks geworden… Zou het wel als nog erg leuk vinden met mensen in contact te komen die ook alleen in winterberg zijn in het weekend van oud en nieuw.

Mijn zoon zal ook z’n eigen gang gaan eenmaal daar.

Janny41

Vindt het zelf ook jammer Janny, dat mijn zoon ondertussen al wat anders gepland heeft, waardoor onze data niet meer compatibel zijn… wie weet next time…
aan de geintresseerde: het is een toffe meid, goe gezelschap ga je er zeker aan hebben ! x

Hahaha…lief hoor Dirk!!! Wie weet beland je toch nog zo ineens wel in winterberg…who knows!?

Janny41

Plaats een reactie