Wie weet er een skigebied in Oostenrijk met voldoende sneeuw voor Kerstvakantie

Wie weet er een skigebied in Oostenrijk met voldoende sneeuw voor Kerstvakantie? we willen nog een weekje wintersport boeken voor de kerstvakantie. we zoeken gebied met voldoende echte sneeuw en kans op goed weer, wat ook geschikt is voor beginners. rond de 100 km pistes aaneengesloten.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 18 dec 2016 14:29: Caps lock even uitgezet.

Oostenrijk? Dan is denk ik alleen het dorp Obertauern quasi-wit.

Alle zuid-hellingen zullen inmiddels wel bruin zijn denk ik.

En die caps-lock… Moet dat?

IK ZAL IN IEDER GEVAL EEN HOGER GELEGEN SKIGEBIED OPZOEKEN. DAAR IS DE KANS OP ECHTE SNEEUW LOGISCHERWIJS GROTER.

KIJK OOK EENS NAAR FRANKRIJK, DAT VERGROOT JE KANSEN WAT.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?
Click. Click. Peace

@Embee Heeft iedereen opeens een probleem met een caps-lock die blijft hangen? ;-)

Click. Click. Peace

@Embee Heeft iedereen opeens een probleem met een caps-lock die blijft hangen? ;-)

Rogier op 18 dec 2016 14:55

Oh, ik dacht dat het de bedoeling was in dit topic ;)

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Wij zitten nu in zell am see. Voldoende ski mogelijkheden ???

Wij zitten nu in zell am see. Voldoende ski mogelijkheden ???

marie-louise op 18 dec 2016 22:41

Ik weet niet of dat de vraag was. Een wit dorp was het criterium…

Wie weet er een skigebied in Oostenrijk met voldoende sneeuw voor Kerstvakantie? we willen nog een weekje wintersport boeken voor de kerstvakantie. we zoeken gebied met voldoende echte sneeuw en kans op goed weer, wat ook geschikt is voor beginners. rond de 100 km pistes aaneengesloten.

Ellmau-ganger op 18 dec 2016 14:29

@Gigi ik lees nergens " een wit dorp het criterium" was.

O nee klopt. “Echte sneeuw” moest het zijn…

Saalfelden_leogang, Osttirol, heeft ook een dumpje (geen massa’s maar toch) gehad en ze verwachten eventueel nog wat sneeuw erbij dit weekend. (hoofdzakelijk de noordkant) Kijk anders even hier: http://www.bergfex.at/oesterreich/wetter/schneevorhersage/?t…

*bericht bewerkt door Chrissy op 21 dec 2016 11:28

Saalbach- hinterglemm zijn de condities nu echt fantastisch. Zuidhellingen zijn wel een beetje bruin maar de pistes zijn perfect.

*bericht bewerkt door moderator op 21 dec 2016 17:41

Ik zag op facebook foto’s voorbij komen van Hoch König. Dat zag er best goed uit.

Plaats een reactie