Val Gardena kerst 2016

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Gardena

Hoe ligt de Lagazoui er bij @Sndr?

Hondje Idd Frederick August

May the ski force be with you !!

Lagazuoi zat dicht vandaag, wel Armentarola gedaan tijdens Grande Guerra tour - lege pistes, af en toe wat ijzig, maar verbazingwekkend goed…

*bericht bewerkt door Jaguru op 29 dec 2016 20:29

@HN65 Bovenop erg mooi, piste was erg ijzig, best verraderlijk omdat het makkelijk lijkt. Aantal kinderen letterlijk uit de bocht zien vliegen. @Jaguru was het vanmiddag dicht? Wij stonden er toch echt om 11.00 uur vanmorgen. Gister en eergisteren was de gondel naar Lagazuoi idd dicht door de wind

*bericht bewerkt door Sndr op 29 dec 2016 21:01

Tsja, niet zo vreemd dat het steeds drukker wordt, denk doordat de Dolomieten steeds bekender worden (o.a. door deze website en lovende verslagen). Denk daarnaast dat het ook deels een resultaat is van de verbeterde economische omstandigheden: meer mensen die weer met skivakantie kunnen Mooi verslag!

Mr. Slow

Yup! Vanmiddag 13.30u potdicht en alle sneeuwkanonnen vol aan …

Dank! Überhaupt al knap dat ze hem geopend hebben zonder sneeuw in dik 5 weken. Veel plezier nog daar allen

Dat het drukker is deze week heeft ook te maken met dat de kerst vroeg in de week valt. De meeste komen na de kerst. Vorig jaar viel de kerst eind van de week, dus een hele rustige week. Dit jaar toch anders…

Bedankt voor het mooie verslag

Leuk verslag en dito foto’s!

Bedankt voor jullie reacties.
Volgend jaar wordt het waarschijnlijk Val di Fiemme.

May the ski force be with you !!

Hoeveel keer ben je gestopt om stroom bij te tanken, en wat was de wachttijd, per laadbeurt?

We waren met twee Tesla’s hebben 4 keer opgeladen onderweg. 3 keer ongeveer 20-25 min en een keer 45 min omdat we zaten te eten. Al die keren 3 andere Tesla’s gezien. Stonden dus al die tijd bijna alleen.

May the ski force be with you !!

Toch redelijk wat tijd dan voor het laden!

Grappig, ik vond het juist reuze meevallen die 25 minuten per keer. Als je normaal tankt, een koffie en broodje doet, WC bezoek ben je ook kwartiertje verder. Mijn grote angst zou zijn dat een laadstation niet functioneert, wat doe je dan?

Mooi verslag @CJAHulskamp! Jammer dat het dan toch drukker is dan vorig jaar, maar de beelden zijn weer prachtig :)

Grappig, ik vond het juist reuze meevallen die 25 minuten per keer. Als je normaal tankt, een koffie en broodje doet, WC bezoek ben je ook kwartiertje verder. Mijn grote angst zou zijn dat een laadstation niet functioneert, wat doe je dan?

HN65 op 30 dec 2016 13:21

Zodra er een laadstation niet werkt krijg je meteen een melding. De dichtheid in Duitsland is zo groot dat je regelmatig een kan overslaan.

May the ski force be with you !!

Toch redelijk wat tijd dan voor het laden!

X4ier op 30 dec 2016 12:44

Dat dacht ik vroeger ook. Die extra tijd die ik nu kwijt ben, lever ik graag in voor deze manier van reizen.

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 30 dec 2016 16:01

May the ski force be with you !!

Bedankt voor het compliment @Forza @Sndr !! Het is niet alleen in Italië druk. Hier is Salzburg kan je ook over de koppen lopen (skiën).

Idd elk jr steeds ietsje drukker. Maar nu omdat kerst vroeg in de wk valt is het gelijk al drukker. Is een terugkerend ritueel. Weer even wachten op 2019/2020. Krijgen we ook weer 1 dagje gratis?

Plaats een reactie