Iphone mee??

Ik ben een frequente skiër en neem natuurlijk mijn telefoon mee. Nu heb ik een nieuwe Iphone 7 dut wel waterdicht is maar niet geheel schokproof. Ik ben een goed stevig hoesje aan het zoeken die niet te zwaar is (ijzeren bepantsering valt dus af). Iemand een advies?
De skidagen zijn lang en ik maar veel fotos met the iphone… iemand een advies voor een battery pack?

Houdt een nieuw toestel een lange dag op de pistes niet vol? Mijn Samsung maakt moeiteloos een dag in de kou, inclusief veel foto’s en video’s maken, skitracker aan en af en toe weersinfo checken en zo…

Ik draag hem dan wel in een binnenzak van mijn jas. Dat is warmer en beter beschermd mocht je vallen.

Ik heb de apple battery pack / beschermhoes. Zeer tevreden mee.

Houdt een nieuw toestel een lange dag op de pistes niet vol? Mijn Samsung maakt moeiteloos een dag in de kou, inclusief veel foto’s en video’s maken, skitracker aan en af en toe weersinfo checken en zo…

Ik draag hem dan wel in een binnenzak van mijn jas. Dat is warmer en beter beschermd mocht je vallen.

GiGi op 29 dec 2016 10:33

Afgelopen jaar met de 6s lukte het mij geregeld niet, maar die had dan ook zo’n accu die nu onder garantie vervangen wordt.

@GiGi: volgens mij gaat ie het wel volhouden. Is een nieuwe en met de battery spaarstand haal ik het wel. Anders een kleine losse battery pack mee, lijkt me.

Ik ben zelf wel fan van de cases van Spigen

Ik heb voor mijn Iphone 6 de Neo Hybrid
Deze bestaat uit een rubber achtige cover en een extra bumper
Tot nu toe gaat het goed en heeft ie menig val overleeft
Wel heb ik toen niet gekozen voor een screen protector, wat ik achteraf wel beter had kunnen doen aangezien er een kleine kras op het scherm zit
Als powerbank heb ik er eentje van Xiaomi (ooit gekocht op basis van de recenties op Tweakers) en die doet het goed.
Maar ik heb laatst op een beurs een kleinere gekregen welke net een volle lading kan afgeven en mijn inziens is dat eigenlijk wel voldoende om evt net die extra paar uurtjes te overbruggen.
Ga je langer op pad (touren of off piste) zal ik persoonlijk wel wat meer uit gaan geven voor een grotere met goede cellen maar voor een dagje op de piste met wat foto-tjes en gps is zo’n kleintje wel voldoende

Je kan voor de zekerheid een powerbank meenemen.
Ik doe vaak een skibandje om m’n iphone heen, extra bescherming en blijft ook warmer.

dubbel

*bericht bewerkt door Anna86 op 29 dec 2016 11:23

dubbel

*bericht bewerkt door Anna86 op 29 dec 2016 11:23

Als je zoekt op “iphone 7 rugged case” vind je veel goed beschermende hoesjes persoonlijk vind ik het belangrijk dat een hoesje mijn hele telefoon bedekt dus ook voor het scherm.

Heb zelf ook een iPhone 7, die houdt het echt wel een dag vol. Hele dag Skitracks aan, fotos gemaakt etc. Aan het einde van de dag nog 40% over.

Heb zelf ook een iPhone 7, die houdt het echt wel een dag vol. Hele dag Skitracks aan, fotos gemaakt etc. Aan het einde van de dag nog 40% over.

Blokski op 29 dec 2016 14:10

Hou ook ongeveer 40 % over aan einde van de dag. Geen powerbank nodig.

May the ski force be with you !!

Element case voor iphone 7 heb ik zelf ook gewoon top!

NielsT93

Plaats een reactie