Update PDS/Avoriaz 1 jan 2017

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

Hallo slottie, wij komen ook zo meteen van linga… vers laagje gaat idd goed zijn! Jammer nog niet genoeg om linga volledig te bedekken… geniet ervan!

Wat is het laatste nieuws mbt eventueel openenen van meer pistes, met name rond Chatel? Ik zie op het interactieve pisteplan dat de super-chatel lift wel open is maar vrijwel alle pistes lijken daar nog dicht. Morgen weer verse sneeuw voorspeld dus hopelijk gaat dat helpen…wij komen donderdagavond aan en lijken vrijdag genoeg sneeuwval om de oren te krijgen :)

Wat is het laatste nieuws mbt eventueel openenen van meer pistes, met name rond Chatel? Ik zie op het interactieve pisteplan dat de super-chatel lift wel open is maar vrijwel alle pistes lijken daar nog dicht. Morgen weer verse sneeuw voorspeld dus hopelijk gaat dat helpen…wij komen donderdagavond aan en lijken vrijdag genoeg sneeuwval om de oren te krijgen :)

Alwin op 9 jan 2017 19:24

Vanaf vanmiddag zal het hier een paar dagen gaan sneeuwen, dan zal er ongetwijfeld meer open gaan. Nu is hier in Chatel nog niks open, ja de Super Chatel en daarna een oefenweitje. Je kunt nog niet verder. Ik ga elke morgen met de auto naar Linga of Pre la Joux en van daaruit een rondje Avoriaz en Crosets. De pistes zijn daar prima, op soms wat steentjes of ijsplaten na. Er is daar ook genoeg open om leuk een dag op pad te zijn, gister haalden we de auto in Linga niet eens meer en moesten we een stukje met de bus.

Vanmiddag begint het met sneeuwen, eindelijk weer, ik denk dat jullie prima zitten vanaf donderdag!

@Slottie: hartelijk dank voor de update en veel plezier in de verse sneeuw vandaag en morgen.

Plaats een reactie