21-28 januari 2017 apres ski les menuires

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Menuires

Zijn er nog apres ski gangers in les menuires vanaf 21-28 januari 2017. Zoeken wat stappers leeftijd 18-25 jaar ongeveer. Wie o wie zit daar dan? Kijken of onze dochter ergens aansluiting bij kan vinden om avonds de apres ski te bezoeken.

*bericht bewerkt door beatessemaker op 05 jan 2017 14:19

Normaal is Les Menuires rond die tijd druk zat. Dat is echter meest op de piste. De echte apres-ski is daar vrij beperkt tot het centrum Croisette, waar ook de terrassen en horecagelegenheden overdag reuze gezellig zijn. Ze kan het dan beter 's namiddags wat hogerop zoeken in Val Thorens bij de Folie Douce. Maar misschien wist je dit allemaal al. Ik ben er zelf wel in die week maar hoor niet bij die leeftijdscategorie en ga er enkel om de hele dag te skien.

Hen48

Het is meer avonds dat ze nog wel eens erop uit wil. We zitten in croisette in aravis en komen daar hoofdzakelijk om te skien en boarden. In ieder geval bedankt. En veel plezier. Vooruitzichten voor sneeuw zijn goed.

@SPAM @annie-s en ikzelf zitten dan ook in Les Menuires maar helaas vallen ook wij niet meer helemaal in deze leeftijdscategorie. ?

Winter is coming

Denk dat je beter naar Val Thorens kan gaan de volgende keer.

*keep cool and relax...*

Misschien bestaat la grotte yeti nog beneden in Preyerand. En idd de ruim boven de leeftijdscategorie. ?

Neen, de grotte de yeti is al lang toe, dat is nu het restaurant La Haut geworden.

In de krochten van Croisette zitten volgens mij een aantal bars, maar echte apres ski, nou nee

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Ik zit zelf vanaf 21/1 voor de 9e keer in Preyerand en het is daar 's avonds heerlijk rustig. Zorg maar dat dochter overdag veel km. maakt en dan zal ze de rustige avonden (steeds meer) gaan waarderen. Links van de “doorsteek” richting Preyerand vanaf het pisteplein van Croisette gezien, zit inderdaad een bar, waar het me bij passage vorig jaar wel gezellig leek.

Hen48

Sorry. I-pad is op apres-ski geweest.

Hen48

Gezellige après-ski
Misschien is de après-ski niet zo feestelijk als in Val Thorens, maar je vindt hier genoeg leuke tentjes om wat te drinken, live muziek te luisteren of te dansen. Zeer goede après-ski zeker voor Franse begrippen. Waar is bovemstaande info van wintersporters.nl dan op gebaseerd?

Op de onderste etage (kelder) van de winkelgalerij van la croissette zitten wel kroegjes. Ik vraag me wel af of het ‘feest’ niet eerder later op de avond begint i.p.v. direct na het skien.
Veel plezier.
Oh en jammer…ik ben er niet in die week…oh en te oud…

Xx10

Plaats een reactie