BEWintersport is ook beschikbaar op wintersport.be
sluiten
recente ervaring gezicht met skischolen fugen en/of hochfugen

recente ervaring gezicht met skischolen fugen en/of hochfugen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fügen - Spieljoch

• Renate329 27-01-19 22:42
    Renate329 27 januari 2019 · 22:42
    Ja, ik weet dat de twee gebieden niet bij elkaar liggen. Bedoelde meer dan even uitzoeken waar ze ingedeeld worden en dat het voor de meiden bij de Spieljoch de eerste dagen voldoende zal zijn 😃. We zitten zelf aan de rand van Fugen, dus Spieljoch is meest voor de hand liggend en het scheelt wat tijd in de ochtend, als ze voor de skiles aanwezig moeten zijn. Wij skiën uiteraard op de berg waar de meiden les hebben. We hebben er vooral zin in! Ben erg benieuwd hoe het nu in het Zillertal is. Als kind kwam ik jaren achter elkaar in Zell en dat heb ik tot 20 jaar geleden elk jaar zien veranderen. Ben ook benieuwd of ik Fugen nog herken!
  • Nemrah 28-01-19 08:57
    Nemrah 28 januari 2019 · 08:57
    ok, ik heb nu een ander topic van je gelezen en zie dat je via sunweb geboekt hebt. Dan zou normaal gesproken de les gewoon in Fugen/Spieljoch zijn.

Je kan niet zondagochtend in Fugen onderaan de Spieljoch nog kiezen of denken dat ze op die plek ingedeeld worden op basis van Spieljoch of Hochfugen. Voor Hochfugen moet je toch echt zelf die kant op rijden. Die keuze moet je zelf maken en misschien afhankelijk van waar je zelf wil skien als ik je bericht zo lees. Het is in elk geval niet zo dat als je de eerste dagen bij Spieljoch zit, dat je dan nog naar Hochfugen kan.... of andersom.

Plaats een reactie

Om te posten op dit forum heb je een account nodig. Login of maak een account aan.