5 jarige skiër pakt big air!

Geweldig!!!

Click. Click. Peace
Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Is net zolang leuk tot dat het mis gaat.

Is net zolang leuk tot dat het mis gaat.

Hooykaas op 10 jan 2017 09:05

Alle schepen zijn onzinkbaar @Hooykaas, tot ze zinken… ;-)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@Bobdeboarder
De RMS Titanic in 1912 al ?
(Off-topic) Sorry

Geweldig!!!

Rogier op 10 jan 2017 07:55

Haha, vijftien jaar geleden iets gelijkaardigs meegemaakt in Hopfgarten. Kind dat er ook ineens zonder vader vandoor ging, ongelooflijke jump gezien toen :D

Moeders reageren hier doorgaans anders op dan vaders schat ik zo in.

@Rogier Geweldig, tot je eigen dochter het doet…

Die van mij deed het op haar 7e op de dalafdaling naar Viehhofen. Ze vergat te sturen en vloog over een sneeuwhoop aan de rand van de piste. Een salto en een hoop gehuil was het gevolg. Ik heb haar op mijn nek mee naar beneden moeten nemen. Gelukkig geen letsel of zoiets en toen we beneden waren wilde ze meteen weer op de latten.
Mijn hartslag tikte wel even de 200 aan denk ik.

Tsja… inderdaad leuk tot het misgaat, maar ik zie hier vooral stoke bij een jong jochie! Een vader die wel voorzichtig is en toch ook trots en het is goed gegaan. Slim, misschien niet. Topskiër is spe, zeker wel…

Locale kids doen niet anders dan dit. Ik verwacht zelf dan ook hartverzakkingen als mijn dochterje wat ouder wordt. Maar als ik zelf bedenk wat ik op mijn skateboard en bmx deed dan was dat ook zeker niet allemaal veilig. Maar een lol dat ik heb gehad. (En helaas nu wel wat kapotte voortanden ;-) )

Click. Click. Peace

Vind het veel gevaarlijker dat ze zo lang in de landing blijven…niet aangeven door een kruis dat er iemand ligt enz…

*bericht bewerkt door Jeroen6 op 10 jan 2017 18:02

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

http://www.telegraph.co.uk/lifestyle/pets/8908664/Benton-the…

Ik moet hier altijd aan denken als ik kinderen ervan door zie gaan op de ski’s met schreeuwende ouders ?

van vallen leer je… tegenwoordig is alles te “gevaarlijk”.

Een hartverzakking had ik ook had ik toen mijn dochter van net 7 ineens een big air maakte. Daar lag dan wel een big air bag onder gelukkig.
Later verzekerde ze mij dat ze het niet zomaar zou doen als die ballon er niet had gelegen. Maar omdat de locale kinderen dit ook deden wilde ze niet achterblijven. :-) En ik de trotse papa achteraf natuurlijk

null

*bericht bewerkt door Martijn77 op 11 jan 2017 16:14

?? 2023

@Martijn77 Cool! ;-) Stoer hoor.

Click. Click. Peace

@Martijn77 Cool! ;-) Stoer hoor.

Rogier op 11 jan 2017 16:16

Als ik jullie niet al te veel met mijn prive foto’s opzadel, maar ik voel me nu eigenlijk een beetje verplicht ook een foto van haar zus (8 jr) te posten :-) Die wilde niet achterblijven.

null

?? 2023

Ik vind het een leuk filmpje met een leuke reactie van kind en vader. Die kleine is supercontent.
Hier op het forum moet precies alles om het veiligst, je mag niet zonder helm skien je mag niet naast de piste zonder pieper, je mag niet te snel skien of je bent zot,…

Enfin ik vind het een cool ventje

Die van ons brak jaren terug haar arm. Mooie breuk lekker de week doorgesneden en thuis alsnog in het gips. Tegenwoordig gaat het wat gecontroleerde gelukkig (nu 12)

null

Edwin van Riel

Ik vind het een leuk filmpje met een leuke reactie van kind en vader. Die kleine is supercontent.
Hier op het forum moet precies alles om het veiligst, je mag niet zonder helm skien je mag niet naast de piste zonder pieper, je mag niet te snel skien of je bent zot,…

Enfin ik vind het een cool ventje

Ign09 op 11 jan 2017 17:51

@Ign09 Hij heeft een helm, skiet op een piste en gaat niet te snel (anders was hij de landingszone wel voorbij gevlogen) …dus prima volgens de forumstandaarden :D

*bericht bewerkt door Hessel op 11 jan 2017 18:11

Ik vind het een leuk filmpje met een leuke reactie van kind en vader. Die kleine is supercontent.

Hier op het forum moet precies alles om het veiligst, je mag niet zonder helm skien je mag niet naast de piste zonder pieper, je mag niet te snel skien of je bent zot,…

Enfin ik vind het een cool ventje

Ign09 op 11 jan 2017 17:51

@Ign09 Hij heeft een helm, skiet op een piste en gaat niet te snel (anders was hij de landingszone wel voorbij gevlogen) …dus prima volgens de forumstandaarden :D

Hessel op 11 jan 2017 18:11

Hahahah ?
Straf dan dat er zoveel negatieve reacties op zijn hmmm

Leuk de foto’s van die stoere kinderen van iedereen :-)

Click. Click. Peace

Jouw beurt komt nog meen ik :)

Ff slikken af en toe, maar helemaal top! 6 weekjes nog en dan alweer voorjaarsvakantie.

Edwin van Riel

Onze zoon heeft de big air gedaan in Nederland bij de Wolfskamer. Hij was toen nog 7 en na de eerste keer kreeg ik hem de rest van de dag niet meer mee naar huis -

supergave ervaring voor de kids

Plaats een reactie